خبرهای داغ:

ویژه برنامه‌های هفته بسیج قرارگاه ثامن‌الائمه شهرستان سمنان اعلام شد

مسئول قرارگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه سپاه ناحیه سمنان ویژه برنامه‌های هفته بسیج این قرارگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۲۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲

مصطفی شاطری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان «بسیج پاره تن مردم» اظهار داشت: هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین فعالیت‌های بسیج به مردم است.
وی از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج قرارگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه سپاه ناحیه سمنان را فضاسازی شهری و محله‌ای با نصب پارچه، بنر و بم در خیابان‌ها و محلات مختلف سطح شهر عنوان کرد.
مسئول قرارگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه سپاه ناحیه سمنان افزود: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج در میدان‌ها اصلی شهر، بلوارها و خیابان‌ها و توزیع بسته‌ها و محصولات فرهنگی و مواد غذایی بسته‌بندی شده از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته بسیج تدارک دیده شده است.

شاطری دیدار فرماندهان مقاومت بسیج با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، برگزاری یادواره شهدا در محلات، غبارروبی مزار شهدا در امامزاده اشرف و امامزاده یحیی (علیهم السلام)، انجام گشت‌های رضویون پایگاه‌های تابعه قرارگاه ثامن‌الائمه را از دیگر ویژه برنامه‌های این ایام برشمرد.
وی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج را که به همت قرارگاه ثامن‌الائمه سپاه ناحیه سمنان تدارک دیده شده است را افتتاح سه پایگاه مقاومت بسیج، اجرای رژه خودرویی و موتوری، برپایی جشنواره بومی و محلی با ارائه انواع محصولات کشاورزی و مواد غذایی شامل ترشیجات و شیرینی‌جات در محله بهاران سمنان، برپایی پیاده‌روی خانوادگی، مراسم شب شعر و توزیع کمک‌های مؤمنانه به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج عنوان کرد.
مسئول قرارگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: یک تیم جهادی نیز در محله میرمحمدخانی سمنان اقدام به ساخت و تعمیر خانه چهار خانواده نیازمند این شهر خواهند کرد.
شاطری  برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی هنری و اردوهای فرهنگی را نیز از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها