به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:

تشریح برنامه های هفته بسیج توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد

در نشست خبری که با حضور فرماندار و مسئول دفتر امام جمعه میبد برگزار شد سرهنگ بهشتی فرمانده ناحیه میبد از اجرای بیش از 200 برنامه به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۳۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد ، سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد درنشسست خبری که به مناسبت هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه برگزار شد از اجرای برنامه های متنوع در سطح ناحیه،حوزه ها و پایگاه های شهرستان خبر داد و گفت : به فرموده مقام معظم رهبری که بسیج امری منطقی و فکری و ریشه دار و عمیق است و کسانی که در این کار به حقیقت بزرگ، شرکت دارند همه احاد بسیجی هستند؛ باید به بسیجی بودن افتخار کنند و بسیجی بودن مایه سر افرازی و سربلندی پیش پروردگار است.
ایشان گفت: هفته بسیج امسال از شنبه 29 آبان تا پنجم آذر ماه و با شعار ملی « بسیج،پاره تن مردم» نامگذاری شده است. اهم اقدامات برنامه ریزی شده برای اجرا در هفته بسیج عبارت است از: تجلیل از هفت فرمانده بسیجی دوران دفاع مقدس، غبار روبی کلیه گلزار های شهدا، برگزاری یادواره شهدای شهیدیه توسط حوزه سه روح الله و سرکشی از خانواده معظم شهدای محله شهیدیه و برگزاری رژه موتوری گردان های بسیج امام علی (ع)، بیت المقدس وامام حسین(ع) در سطح شهرستان.
بسیج و سپاه با پشتوانه بسیجیان در شهرستان میبد در طول سالیان گذشته خدمات زیادی در سطح شهرستان در جهت خدمات رسانی به مردم انجام داده اند، و امیدواریم که روز به روز شاهد شکوفایی بسیج در سطح شهرستان و به تبع آن کشور باشیم و بتوانیم خدمات زیادی برای مردم عزیزمان انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار