به گفته فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه ۳۵۰ برنامه هفته بسیج در حوزه‌های محرمیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی در سطح آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود‌.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۵۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، سرهنگ حمید یحیی‌پور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه بسیج در تمامی بحران‌ها در کنار مردم است، اظهار کرد:  بسیج از دل مردم رشد کرده و رویکردش مردمی است.

وی افزایش عمق و راهبرد را مهم‌ترین کار رسانه دانست و گفت: با توجه به نقش آفرینی رسانه‌ای حضرت زینب (س )که با دست خالی  قیام را مجدد آغاز می کند لذا لازم است رسانه ها ازبزرگ بانوی  کربلا الگوگیری داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با اشاره به نقش آفرینی رسانه در جامعه بیان کرد: رسانه‌ها بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده و همواره یار و یاور مسوولان و در کنار مردم بوده‌اند.

یحیی‌پور شعارسال ۱۴۰۰ را «بسیج پاره تن مردم » ، عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین قدرت نرم رسانه‌ای را در برابر قدرت سخت علم کرد و باید اذعان کرد که  نگاه بسیج به داخل با الگوی هیهات من الذّله است.

وی  با بیان اینکه اکثر برنامه های هفته بسیج  پایگاه محوری است، تصریح کرد: بر اساس سیاست سپاه باید هر پایگاه به صورت راهبردی عمل کند و تمام مشکلات حوزه سرزمینی خود را که دارای نقشه جعرافیایی تعیین شده است مدیریت کند  و برنامه های خود را اجرا کند.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با اشاره به برگزاری ۳۵۰ برنامه در سطح ۱۳۱ پایگاه گفت: برنامه های هفته بسیج شهرستان در پنج محور اصلی محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی،یادواره شهدا،گشت رضویون در راستای امنیت محله و بصیرت افزایی  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات