خبرهای داغ:

بسیج در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون گفت: از گذشته تا به امروز بسیج در عرصه های مختلفی چون کمک به اقشارمختلف مردم، مجاهدت برای رفع مشکلات نظام و انقلاب، دفاع از اصول اسلام و موارد دیگر نقش آفرین بوده است.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۸۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

همزمان با هفته بسیج و در جهت بزرگداشت آن صنم طاهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون روستا اروانه در شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه اظهار کرد: هفته بسیج متعلق به همه مردم است و اگر بر کشور نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز باشد چشم طمع دشمن از آن کوتاه می‌شود.

او هدف از انتخاب هفته بسیج را معرفی بسیج به عنوان بدنه فعال ملت و مجموعه انقلاب با گستره متفاوت و حضوری اثربخش درعرصه های مختلف کشور و انقلاب اسلامی دانست.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون روستا اروانه در ادامه اضافه کرد: هدف امام راحل از این نامگذاری دفاع از حریم دین و کمک به همه ی مسلمانان که تحت ظلم و ستم در تمام دنیا قرار گرفته اند و حفظ ارزش های نظام بود.

طاهری بیان داشت: از گذشته تا به امروز بسیج در عرصه های مختلفی چون کمک به اقشارمختلف مردم، مجاهدت برای رفع مشکلات نظام و انقلاب، دفاع از اصول اسلام، حفظ هویت اسلامی و ملی و حتی حفظ عدالت اجتماعی و امنیت و حمایت از مستضعفین نقش آفرینی کرده است.

او بیان داشت: در جهت گرامیداشت این هفته برنامه هایی چون برگزاری اردوهای علمی، تفریحی و زیارتی، برگزاری مسابقات مختلف و اهداء جوایز، پیاده رویی خانوادگی و اجرای برنامه های جذاب برای کودکان و نوجوانان، بازدید بسیجیان ازکارگاه حوله بافی جهت آموزش و ترغیب به اشتغال زایی، پیاده رویی بسیجیان ازجاده سلامت به سمت گلزارشهدای گمنام وغبارروبی همراه با قرائت زیارت عاشورا، برگزاری حلقات صالحین به صورت حضوری، ساخت کلیپ توسط نوجوانان بسیجی به مناسبت هفته بسیج و شرکت بسیجیان درنمازجمعه ۵آذر در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها