خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه امامت تبریز با بیان اینکه بسیج کلید حل مشکلات و مسائل اساسی کشور است، از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۱۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین پوراسماعیل گفت: برای تجلیل و گرامیداشت این رشادت ها و جانفشانی ها، برنامه های متنوع فرهنگی هنری، مجازی، سازندگی، علمی، اردویی، سلامت، ورزشی و... در طول ایام هفته بسیج ، تدارک دیده‌ شده است.
وی تجلیل از فعالین فرهنگی، مجازی و سیاسی بسیج را از ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدا، رزمایش کمکهای مومنانه با محوریت گروه های جهادی بسیج سازندگی در تمامی اقشار، حوزه ها و پایگاه های تبریز و حومه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی خواهران، برگزاری شیفت ایثار در حوزه ها و پایگاه های کارگری و برگزاری نشست روشنگری و تجلیل از فعالین فرهنگی و طرح شهید سلیمانی از ویژه برنامه های اولین روز هفته بسیج است.
 پور اسماعیل برگزاری مسابقات فینال فوتبال و والیبال بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، برپایی محفل انس با قرآن و شهدا و یادواره شهدا را از برنامه های دومین روز هفته بسیج عنوان کرد و افزود: برگزاری کارگاه مشاوره و پیشگیری از اعتیاد، افتتاح صندوق قرض الحسنه، برگزاری ایستگاه سلامت و میز خدمت و ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج و اجرای سرود خیابانی در اندیشه، از ویژه برنامه های سومین روز هفته بسیج سپاه ناحیه امامت تبریز است.
وی افزود: تجلیل از فرهنگیان فعال بسیجی، برگزاری رزمایش ثامن ۱۶ در فضای مجازی و برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مسجد الزهرا(س) اندیشه، از برنامه های چهارمین روز هفته بسیج است.
 پور اسماعیل گفت: همچنین در تداوم برنامه های هفته بسیج، رزمایش اقتدار بسیجیان و تجدید بیعت با ولایت در تبریز، سردرود، خسروشهر و باسمنج، تجلیل از بسیجیان نمونه دانش آموزی در آموزش و پروش ناحیه ۳، نشست روشنگری و بصیرتی در خسروشهر، ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج در کتابخانه مرکزی تبريز برگزار می شود.
فرمانده سپاه امامت تبریز، عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدا را از ویژه برنامه های ششمین روز هفته بسیج عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره شهید سردار حسین پور عبدی در حسینیه گلزار شهدای باسمنج، برپایی رژه موتورسواران بسیج در مایان، برگزاری رزمایش تولید محتوا در فضای مجازی با عنوان بسیج پاره تن مردم، برگزاری جشنواره یاوران کوثر (غرفه صنایع دستی) در مدرسه شهید مهدی پروانه سردرود، اهدای هزار بسته پک آموزشی در شهرک اندیشه، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مسجد جامع مایان، برگزاری یادواره شهدای خطیب در مسجد حضرت امام خمینی(ره) حوزه ۱۵ شهری و گرامیداشت هفته بسیج در مسجد چهارده معصوم شهرک اندیشه از برنامه های هفته بسیج است.
همچنین برگزاری مراسم پیاده روی گردان بیت المقدس در پارک شمیم پایداری و گرامیداشت هفته بسیج و حماسه حضور در سالن تربیت بدنی باسمنج از ویژه برنامه های شاخص سپاه امامت تبریز در آخرین روز گرامیداشت هفته بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها