خبرهای داغ:

دشمنی دشمنان بر علیه بسیج به دلیل توحیدی بودن آن است

شاهرود_امام جمعه موقت شاهرود به فرا رسیدن هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج شجره طیبه بوده و ریشه در توحید دارد و به همین خاطر دشمنی دشمنان با شدت زیادی بر علیه این نهاد انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۸۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

دشمنی دشمنان بر علیه بسیج به دلیل توحیدی بودن آن استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با اشاره به اینکه آن‌چه که امروز در غرب برای حمایت از زنان انجام می‌شود، جنبه تبلیغاتی و شعاری دارد، اظهار کرد: همانطور که غربی‌ها همیشه برای رسیدن به اهداف خود از عناوین مردم پسند مانند دموکراسی و حقوق بشر بهره می‌گیرند، حمایت آن‌ها از زنان نیز به همین گونه است.
او با بیان آیاتی از قرآن مجید در خصوص تکریم زنان گفت: آن چه امروز در غرب برای حمایت از زنان انجام می‌شود، اسلام از ۱۴۰۰ سال پیش مطرح کرده و در روایت‌هایی زیادی بر آن تاکید شده و انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زنان را به آن‌ها داد.
امام جمعه موقت شاهرود به فرا رسیدن هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج شجره طیبه بوده و ریشه در توحید دارد و به همین خاطر دشمنی دشمنان با شدت زیادی بر علیه این نهاد انجام می‌شود.
او داشتن تفکر بسیجی را مهم‌تر از بسیجی شدن خواند و گفت: ساختارمند شدن بسیج برای رسیدن به اهداف والا ضروری است و امروز بدون داشتن تشکیلات قوی نمی‌توان کار‌های بزرگ انجام داد.
امام جمعه موقت شاهرود به ابراز تمایل غربی‌ها و برخی کشور‌های منطقه برای گفتگو در مورد برجام و موضوع هسته‌ای هم اشاره کرد و گفت: آن‌ها اکنون باور کرده‌اند مردم ایران با تفکر بسیجی مشکلات را برطرف کرده و آن‌ها را نا امید کرده‌اند.
او به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع گروهی از نخبگان هم اشاره کرد و ادامه داد: امروز به نخبگان بیش از هر زمان نیاز داریم و به همین خاطر در سطح شهرستان شاهرود هم تشکیلاتی برای بهره‌برداری از استعداد آنان در حال راه‌اندازی است.
امام جمعه موقت شاهرود همچنین از فعالیت تشکیلاتی با حضور دانشگاهیان، مسوولان و سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: همه کسانی که در این خصوص دارای طرح و برنامه هستند، می‌توانند دیدگاه‌های خود را در این شورا مطرح کنند.
او از سازمان تبلیغات اسلامی هم برای برگزاری آیین تجلیل از موکب‌داران قدردانی کرد و گفت: تفکر اربعین امروز جهانی شده است، بنابراین باید تلاش کنیم به سمت تمدن سازی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار