خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

خانم دباغ به معنای واقعی بسیجی بودن را معنا کرد/ بسیج نمونه کامل ولایتمداری در عصر ظهور است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ایشان یکی از زنان پرافتخاری بود که هم اثربخش بود و هم تاثیرگذار، گفت: خانم دباغ به معنای واقعی بسیجی بودن را معنا کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۳۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی حسنی در مراسم بزرگداشت خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) و آئین افتتاح حوزه مقاومت بسیج خواهران خواهر دباغ با بیان اینکه ایشان روحیه مقاومی داشت و شکنجه‌های ساواک ایشان را آبدیده کرده بود، اظهار داشت: خانم دباغ زن بود اما به تمام معنی مرد بود و هیچ چیز برای ایشان مانع نبود.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های گسترده ایشان، گفت: خواهر دباغ نمونه بارز زنان مجاهدی بود که نشان داد یک زن می‌تواند با حفظ حجاب و دین خود به بالاترین قله‌های کمال و انسانیت برسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ایشان یکی از زنان پرافتخاری بود که هم اثربخش بود و هم تاثیرگذار، گفت: خانم دباغ به معنای واقعی بسیجی بودن را معنا کرد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی‌هایی است که برای سربلندی این نظام و سرزمین صورت گرفته، ابراز داشت: اعتقاد ما این است که رمز شکست دشمنان انقلاب اسلامی بسیجی بودن ما و در اطاعت ما از ولایت فقیه است.

حسنی با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه خواهر دباغ در سطح شهر همدان انجام خواهد شد، عنوان کرد: انشاءالله فضایی ایجاد شود که خواهران این منطقه به شکل‌های مختلف با بسیج ارتباط داشته باشند چراکه این امر خروجی‌های بسیار خوب فرهنگی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بسیج نمونه کامل ولایتمداری در عصر ظهور است، گفت: بسیجیان عزیز باید گوش به فرمان ولایت به عنوان راهنما باشند.

در ادامه این مراسم آئین معارفه فرماندهان حوزه و پایگاه‌های حوزه خواهر دباغ برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار