فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس معرفی شد

آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود(عج) شهرستان قدس با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، امام جمعه شهرستان قدس، جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی و بسیجیان در مصلی بزرگ شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۳۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

در این مراسم طی حکمی از سوی سرتیپ دوم پاسدار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران، از زحمات و تلاش‌های سرهنگ پاسدار حسین حبیبی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس طی مدت ۴ سال خدمت خالصانه، قدردانی و سرگرد پاسدار هادی حفیظی به عنوان فرمانده جدید منصوب شد.
 
 
سرگرد پاسدار هادی حفیظی در سخنانی بیان کرد: همه ما در هرلباس و هر مجموعه‌ای که خدمت می کنیم، پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و برای اعتلای اسلام و انقلاب فعالیت می کنیم.
وی افزود: لازم است با هم افزایی و فعالیت مضاعف از طریق تحولی جدی که در کشور در حال اتفاق است و امیدواریم به فضل الهی شاهد اعتلای اسلام باشیم.
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان قدس با بیان اینکه نهاد مقدس بسیج و مجموعه سپاه در دل بحران‌ها، مشکلات و چالش‌ها بوجود آمد، تصریح کرد: شجره طیبه  بسیج در ادامه فعالیت خود   در حوزه‌های مختلف، جنگ سخت و دفاع مقدس و عرصه محرومیت زدایی، علمی، فرهنگی و فناوری به دستاوردهای چشمگیری دست یافت و به‌عنوان نهاد مردمی و انقلابی در نقاط مختلف عالم در حال تکثیر است.
گفتنی است، هادی حفیظی پیش‌از این مسئول  سازمان بسیج دانش آموزی و رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران بوده است.
 
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار