خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار خبر داد

اهدای کتاب به اعضای صالحین به مناسبت هفته کتاب

بهار-مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار از اهدای کتاب به اعضای صالحین کودک و خردسال پایگاه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۴۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متنوعی برای عموم در سطح روستای آبرومند شهرستان بهار برگزار شد.

وی عنوان کرد: اجرای مسابقه شعر، مقاله نویسی، چکیده کتب و مسابقه کتابخوانی از کتاب‌های «هیچ کس به من نگفت» و «سه دقیقه در قیامت» با اهدای جوایز نفیس معنوی به برندگان برگزار شد.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار تصریح کرد: در راستای بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد کتاب و کتابخوانی و اهمیت این موضوع بازدید از کتابخانه شهیده موسوی روستای آبرومند با حضور اعضای صالحین حلقه شهید بهرامی و شیرزادی و دشت آرا برگزار شد.

وی افزود: نشست بصیرتی با محوریت توسعه فرهنگ کتابخوانی و نشست «مهدی یاوران» روستا در سه شنبه‌های مهدوی با حضور مربی موسسه عطر مشکات با محوریت زیبایی‌های دوران ظهور با توزیع بسته‌های مادی و معنوی و معرفی کتبی در راستای شناخت مهدی موعود (عج) در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) برگزار شد.

بهرامی افزود: با توجه به اینکه سرانه مطالعه بسیار پایین است، به مناسبت هفته کتابخوانی برنامه اهدا کتاب به حلقات صالحین کودکان و نونهالان پایگاه شهیده موسوی برگزار می‌شود تا انگیزه کتابخوانی را در بین کودکان رواج دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار