خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

زیباسازی شهری با تمثال شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، زیباسازی شهری با تمثال شهدا و نمادهای اسلامی باید انجام شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۸۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگ بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی‌زاده در دیدار با شهردار و جمعی از مدیران شهری تبریز اظهار داشت: برگزاری جلسات هماهنگی بین شهرداری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در خصوص پروژه‌های شهری نیاز است و نتیجه چنین همکاری‌هایی، منتفع شدن شهروندان تبریزی است.

وی به شهردار تبریز پیشنهاد کرد جلسات هماهنگی و هفتگی با مسئولان مرتبط و با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در رابطه با مسائل مدیریت شهری برگزار شود.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان اینکه برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، زیباسازی شهری با تمثال شهدا و نمادهای اسلامی باید انجام شود، افزود: شهردار تبریز فردی متدین، مخلص، متعهد و متخصص است و با توجه به اینکه روحیه همدلی و خدمت در جامعه افزایش یافته است، مقطع کنونی بهترین فرصت برای همراهی و همدلی مجموعه‌ها است.

وی افزود: دفاع از مردم، حفظ مردم، خدمتگذاری و ایجاد اشتغال باعث کاهش فشار از مردم می‌شود.

سردار عباسقلی‌زاده با اشاره به تأثیر مبلمان شهری در روحیه مردم، پیشنهاد کرد تندیس آیت‌الله مدنی و آیت‌‎الله قاضی طباطبایی به عنوان نمادهای مقاومت و ایثار و شهادت در محل شهادت این شخصیت نصب شود.

وی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع در مجموعه‌های شهرداری، گفت: در برخی ادارات نارضایتی وجود دارد، اما باید توجه داشت که برخورد اقناعی با مردم مهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها