خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج؛

دیدار فرماندار به همراه مسئولین شهرستان با امام جمعه شهرستان صحنه

فرماندار شهرستان به اتفاق مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صحنه ، رؤسای ادارات و گروهی از پاسداران و بسیجیان شهرستان صحنه به منظور تجدید میثاق با ولایت و رهبر معظم انقلاب با امام جمعه صحنه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۹۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از صحنه، علیرضاحیدری در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج متعلق به همه مردم است و امروز باید با برنامه ریزی مناسب، نوآوری و خلاقیت بیش از پیش، گستره بسیج را در سراسر کشور و در عرصه های مختلف گسترش داده شود.

وی بر ضرورت تبیین ویژگی های و رویکردهای برای نوجوانان و جوانان تأکید کرد و ابراز داشت: امروز برای انتقال شاخص های بسیج به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مخاطبین و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روشهای جدید برنامه ریزی نماییم.

 حیدری در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی‌های بسیج پرداخت و گفت: بسیج نیروی راهبردی نظام اسلامی برای تحقق آرمان و اهداف والای انقلاب اسلامی است. بسیج دارای مجموعه ای از ویژگی‌های یک‌جا جمع شده‌ای است که آن را یک سازمان منحصر به فرد و بی بدیل نموده است.

فرماندار شهرستان صحنه افزود: حضور در صحنه برای حفظ فعالیت‌های انقلاب و انجام کارهای بزرگ، از شاخصه‌های اصلی نگرش بسیجیان است. بزرگترین کار نیروهای وفادار انقلاب اسلامی و مدافعین راستین جمهوری اسلامی، همت گماردن برای تحقق آرمان نظام دینی، یعنی ایجاد تمدن اسلامی است. بنای تمدن اسلامی در عصر حاضر، آن کار بزرگی است که بسیج در تحقق آن می تواند دارای نقش اساسی و تعیین کننده داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری امام جمعه شهرستان صحنه نیزضمن تبریک هفته بسیج گفت:بسیج از نهادهای مؤثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان تصریح کرد: بسیج در تمامی دوران ها به ویژه در دوران دفاع مقدس با جهاد، سازندگی، خنثی کردن توطئه ها خاموش کردن بحران ها و فتنه ها توانست نقش مهمی ایفا کند.

حجت الاسلام خاص امیری با اشاره به شرایط کنونی جهان گفت: امروز دشمن برای تحقق اهداف خویش توطئه های بسیاری را در جهان به نمایش گذاشته است که تجلی یافتن جایگاه بسیج در جهان می تواند بسیاری از این توطئه ها را خنثی کند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت جایگاه و نقش بسیج تصریح کرد: امام (ره) در پیام خودش همواره تأکید داشتند که بسیجیان جهان اسلام باید در افکار به دنبال ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این مهم را می توان امروز در جوامع مختلف بشری دید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار