خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی فقیه در سپاه استان سمنان:

در زمان غیبت کبری یک آزمون بزرگ، تمرین ولایت مداری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در یادواره شهدای اطلاعات گفت:در زمان غیبت کبری یک آزمون بزرگ، تمرین ولایت مداری است که شهدا پیروز این میدان شدند.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۰۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی فقیه در سپاه استان سمنان در یادواره شهدای اطلاعات افزود: شهدا ماندگارند چون زیباترین رنگ یعنی رنگ خدایی پیدا کرده اند.
وی با اشاره به دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی و همچنین مقایسه با سایر انقلاب ها تصریح کرد: انگیزه الهی و دین باعث ماندگاری انقلاب است و همین تفاوت است که در انقلاب اسلامی مانند سایر انقلاب ها همچون انقلاب فرانسه، گسست نسلی اتفاق نیفتاد.انگیزه ما خدایی بود و ما امروز می بینیم که بعد از ۴۳ سال شعارهای اول انقلاب ماندگار است.
مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه استان سمنان افزود: این یک درس بزرگ است که چرا شهدای ما ماندگار شدند.شهدا ماندگارند چون زیباترین رنگ یعنی رنگ خدایی پیدا کرده اند.خداوند مومنین را در در روز میثاق به ولایت رنگ آمیزی کرد.
حسینی دیباجی خاطر نشان کرد:از جمله عواملی که انقلاب را ماندگار کرد پیروی از خط ولایت است.ولایت مداری درسی از مکتب حضرت زهرا(س) و شهدا است. حضرت زهرا اولین کسی بود که مدافع ولایت شد و به شهادت رسید.ولایت دین را به زمان و روز تفسیر می کند.از خصوصیات سلمان این بود که خواسته های مولایش امیرالمؤمنین(ع) را به خواست خود ترجیح می دهد.این نشانه التزام به ولایت است.

وی افزود:اگر کسی در زمان غیبت بتواند ولایت مداری را به اثبات برساند در زمان ظهور امام زمان(عج) هم سرباز واقعی خواهد بود.
سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقيه سپاه استان سمنان در پایان ولایت مداری را شرط اساسی در ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:اراده خدا در شکل گیری نظام الهی این است که مردم باید به صحنه بیایند و آن هم بسیج است.
شایان ذکر است یادواره شهدای اطلاعات روز پنج شنبه ۲۷آبان ماه در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان سمنان با حضور پایوران و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها