بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای را به شرح ذیل صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۱۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای را به شرح ذیل صادر کرد.


متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های کتاب انقلاب اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.


بدخواهان و دشمنان تلاش می‌کردند از هر سو و با هر ابزاری از رشد و گسترش انقلاب اسلامی جلوگیری کنند، اما در این شرایط، امام بزرگوار با نگاهی جامع‌نگر و فراگیر، آینده و امنیت نظام اسلامی و کشور را تضمین کردند و در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند.


نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به‌ویژه در محرومیت‌زدایی و مردم یاری و نیز مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت‌پذیری متعهدانه و راهگشایی آن با اتکا به ظرفیت نیروی درونی، ترویج تولید داخلی و راه‌اندازی چرخ‌های اقتصاد مقاومتی، دارد.

از این رو لازمه رشد و تعالی کشور توسل به این قدرت لایزالی است که با دست عارفانه امام خمینی (ره) به مردم انقلابی ایران هدیه شد و همین قدرت است که با تأسی از آیه شریفه «مُحَمَّدٌ رَّسُولُ اللهِ وَ الَّذینَ مَعَهُ اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» می‌تواند کشور را از بحران‌های اقتصادی پیش روعبور دهد.

بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک چهل و دومین سال حیات پر برکت و مقتدرانه این شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی که به‌فرمان حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، اعلام می‌دارد که فرهنگ مقدس بسیج فرصت مغتنمی است تا همه آحاد مردم و مسئولان با تأسی به این فرهنگ و تفکر ناب که بی‌تردید رمز سربلندی، عزت و اقتدار ملت ایران از گذرگاه‌های سخت و پر فتنه‌های تاریخی به شمار می‌رود بتوانیم در گام دوم انقلاب برای تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی طلوع خورشید عظمی ولایت حضرت بقیه الاعظم حضرت مهدی (ارواحنا له فداه) حرکت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات