خبرهای داغ:

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز سمنان به مناسبت هفته بسیج اعلام شد

به مناسبت هفته بسیج و به منظور پاسداشت حماسه‌ها و پایمردی‌های دلاور مردان بسیجی در سالیان عزت و شرف دفاع مقدس، صدا و سیمای مرکز سمنان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۴۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، برقراری ارتباط تلفنی با فرماندهان نواحی بسیج سپاه استان در برنامه صبح گاهی «صبح بخیر قومس»، گفت‌وگو با یادگاران دفاع مقدس در برنامه شبانگاهی «شب‌های نقره‌ای»، پخش چهار قسمت «مستند رادیویی»  به تهیه‌کنندگی و گزارشگری مهران مجیدپناه و هشت قسمت نمایش رادیو با موضوع معرفی شهدای استان به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی باقرآبادی از  برنامه‌های صدای مرکز سمنان در هفته بسیج است.

 سیمای مرکز سمنان هم ویژه‌برنامه «میقات» را در این هفته هر شب ساعت 20:30  به تهیه‌کنندگی کوروش جلالی روی آنتن می‌برد.

پخش فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس، پخش زنده دعای ندبه این هفته از سمنان، پوشش زنده سفر فرمانده بسیج مستضعفان کشور به استان و مراسم مانور گروه‌های جهادی استان، حضور فرمانده سپاه استان در برنامه «گفتمان هفته» و 2 قسمت برنامه «رویداد» با موضوع پوشش رویدادهای هفته بسیج از برنامه‌های دیگر سیمای مرکز سمنان در این هفته پرافتخار هستند.

 همچنین معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز سمنان هم چند نماهنگ، ویدئو کامنت، کلیپ‌های یک دقیقه‌ای اینستاگرامی، پادکست، مسابقه اینستاگرامی «آسمانی‌ها»، اینفوگرافیک آمار حضور رزمندگان بسیجی استان در دفاع مقدس، پوستر و عکس نوشت را برای این هفته آماده کرده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها