نشست سیاسی کارکنان سپاه تنگستان به مناسبت هفته بسیج برگزارشد

حجت الاسلام مغانلو مسول عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی تنگستان گفت:تشکیل بسیج توسط امام راحل نشان از دوراندیشی و ژرف‌اندیشی ایشان بود
کد خبر: ۹۳۹۱۰۶۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتنگستان،حجت الاسلام مغانلو مسول عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی تنگستان درنشست سیاسی که به مناسبت آغاز هفته بسیج درنمازخانه سپاه تنگستان برگزارشد ضمن تأکید بر اینکه تشکیل بسیج توسط امام راحل نشان از دوراندیشی و ژرف‌اندیشی ایشان بود گفت: دلایل اصلی که امام در سال ۵۸ دستور به تشکیل بسیج دادند ، امروز و بعد از ۴۰ سال بر بسیاری روشن شد و شاید افراد بسیاری در آن زمان تشکیل بسیج را درک نکردند.

مسول عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی تنگستان ضمن تأکید بر اینکه صدور انقلاب یک نفوذ معنوی به دل‌ها است و باید این دستاورد را حفظ کنیم افزود: ریشه این انقلاب با این تفکر محکم شد و امروز این تنه عظیم برریشه محکم خود استوار است.

حجت الاسلام مغانلودرپایان ضمن اشاره به اتفاقات سیاسی رخ داده درمنطقه گفت:تقویت و گسترش بسیج، بیمه ‏کنندۀ دستاوردهای انقلاب اسلامی است. وجود پرارزش نیروی مقاومت بسیج، بیمه‏ کنندۀ دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی است و تنها با پشتوانۀ قوی و مستدام بسیج، بقا و استقلال این نظام مقدس اسلامی تضمین خواهد شد باید با همدلی و تکیه بر ایمان سرشار الهی بهای زیادی برای بسیج قائل شویم تا در مواقع حساس، بسیج با آمادگی و دلگرمی وارد عمل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات