هم‌زمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار با پدر شهید «محمدصادق عاملی»

هم‌زمان با آغاز هفته بسیج، حجت‌الاسلام «علی ترکاشوند» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج، با پدر شهید «محمدصادق عاملی» دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۷۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، هم‌زمان با آغاز هفته بسیج، حجت‌الاسلام «علی ترکاشوند» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج، با همراهی مسئول کنگره شهدای سپاه این ناحیه با پدر شهید «محمدصادق عاملی» دیدار کرد.

دیدار با پدر شهید «محمدصادق عاملی»

حجت‌الاسلام علی ترکاشوند، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در این دیدار خانواده‌های شهدا را چشم و چراغ انقلاب و ملت ایران دانست و اظهار داشت: بی‌شک تربیت صحیح و اسلامی خانواده‌های شهدا زمینه‌ساز بروز فداکاری‌ها و رشادت‌های این عزیزان در دوران دفاع مقدس بود. سرکشی از این خانواده‌ها مایه افتخار و برکت در زندگی است.

علی اعظم عاملی، پدر شهید عاملی نیز در این دیدار ضمن برشماری ویژگی‌های اخلاقی این شهید سرافراز تأکید کرد: همه باید قدردان نعمت ولایت باشیم و خود را برای فداکاری در این مسیر ارزشمند مهیا نگه‌داریم. از مسئولین درخواست می‌کنم به مشکلات مردم رسیدگی و بسیجی‌وار به آن‌ها خدمت کنند و خدا را در انجام کارها در نظر بگیرند.

شهید «محمدصادق عاملی» از شهدای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ساکن منطقه جوادآباد کرج بود که در سن 37 سالگی به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها