خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان:

حضور کارآفرینان در جامعه به رشد و پویایی آن کمک می‌کند

بهار-مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان گفت: حضور کارآفرینان در جامعه به رشد و پویایی جامعه کمک کرده و کارشان با ارزش است.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۹۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با هفته ملی کارآفرینی و اشتغال مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان به همراه مسئول آموزش فنی و حرفه‌ای و مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از کارگاه تولیدی پوشاک «سید میلاد مصطفوی» بازدید کردند.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان در این بازدید اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا زندگی مردم از جمله کسب‌وکارها و اشتغال تحت تأثیر قرار گرفته و ضربات سختی به معیشت مردم وارد شده است.

وهب مختاران بیان کرد: حضور کارآفرینان در جامعه به رشد و پویایی جامعه کمک کرده و کارشان با ارزش است و اینگونه کارگاه‌های تولید با فضای صمیمی باعث ایجاد حس موثر بودن افراد در جامعه می‌شود و موجب می‌شود که جوانان به این نتیجه برسند که با تحصیلات پایین نیز می‌شود، کارآفرینی کرد و همه چیز مدرک تحصیلی نیست.

وی با اشاره به شعار سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» گفت: به دنبال توسعه منابع انسانی هستیم و دوره‌های فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان برای کارآفرینان در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان عنوان کرد: افراد برای اینکه در کار خود موفق باشند لازم است مهارت‌های لازم را بیاموزند که آموزش فنی و حرفه‌ای این ظرفیت را به وجود آورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات