خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان درمیان

بسیج وحدت آفرین است و وحدت قدرت می آورد

حجت الاسلام خزاعی: بسیج با اجرای فرامین امامین انقلاب از ابتدا تا کنون در کشور وحدت آفرین بوده و وحدت از مطالبات همیشگی مقام عظمای ولایت است و این وحدت است که قدرت می آورد.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۹۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان حجت الاسلام خزاعی امام جمعه شهرستان درمیان در اجتماع جهادگران بسیجی در اولین روز از هفته بسیج گفت:استقلال در همه جوانب از خواسته های علمای ایران و اسلام در طول تاریخ بوده است و امروز جهاد گران بسیجی در راستای تحقق این خواسته علما در حال تلاش هستند و این نوعی عبادت است.

حجت السلام خزاعی در ادامه به ظرفیت های کشور اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه همه ما امید آفرینی به جامعه است و شما جهادگران با حضور در مناطق محروم امید را به جامعه بر می گردانید و یکی از ظرفیت های بالا و ویژه کشور علاوه بر منابع طبیعی شما جوانان بسیجی هستید که مسئولین به تاسی به شما جوانان خواهند توانست بر مشکلات کشور فائق  بیاییند.

امام جمعه درمیان به موضوع وحدت اشاره کرد و گفت :بسیج با اجرای فرامین امامین انقلاب از ابتدا تا کنون در کشور وحدت آفرین بوده و وحدت از مطالبات همیشگی مقام عظمای ولایت است و این وحدت است که قدرت می آورد.

حجت الاسلام خزاعی در پایان توصیه ای به مسئولین داشت و گفت: مسئولین خصوصا در سطح شهرستان باید از جوانان  جهادگر بسیجی الگو بگیرند چرا که این جوانان علی رغم نبود امکانات و مشکلات فراوان سعی در حل مشکلات مردم هر چند در توان خود دارند و این خیلی ارزشمند است.

در پایان این مراسم تعداد 250 نفر از جهادگران بسیجی با بدرقه مسئولین شهرستانی به مناطق هدف اعزام تا در طول هفته بسیج به مردم خدمات رسانی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها