فرمانده سپاه البرز:

ایران به یکی از اضلاع هندسه قدرت جهان تبدیل شده است/ نسل جوان واقع بینانه و با بصیرت به مقابله با جنگ ادراکی دشمن بروند

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: نسل جوان باید با نگاهی واقع بینانه و بصیرتی به مقابله با جنگ ادارکی دشمن بروند چرا که بسیج هیچگاه به بن بست نمی خورد.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۰۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سپاه البرز صبح امروز شنبه در آئین زنگ بسیج که در دبیرستان دخترانه اسپرورین کرج برگزار شد، گفت: بسیج یادگار ماندگار امام (ره) است، معمار کبیری که بعد از پیروزی انقلاب برای دفاع و صیانت از دستاوردها فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را داد.

ایران به یکی از اضلاع هندسه قدرت جهان تبدیل شده است/ نسل جوان واقع بینانه و با بصیرت به مقابله با جنگ ادراکی دشمن بروند

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: شاید آن روزها همه تصور می کردند بسیج برای جلوگیری از فتنه های دشمن، دفاع از تمامیت ارضی و دفاع مقدس ایجاد شده است اما همه ما دیدیم که تصمیم راهبردی امام (ره) باعث شد امروز بسیج گره گشای مشکلات در جهان اسلام  باشد.

وی اظهار داشت: بسیج از مقابله با دشمن متجاوز و جبهه نفاق، جنگ نرم، دفاع از حرم، کمک به مردم در بلایای طبیعی و دفاع از سلامت مردم در برابر کرونا وارد عمل شده است، شاید جفا باشد که صرفا بسیج را به یک سبقه نظامی نسبت دهیم.

حیدرنیا تصریح کرد: بسیج در تمام عرصه ها وارد شده و هر جا احساس کند گرهی بر سر راه مردم وجود دارد آن را به نحو احسن باز می کند، اقدامات بسیج برای مردم در زمان شیوع ویروس کرونا از کمک مومنانه، طرح شهید سلیمانی تا واکسیناسیون را نمی توان نادیده گرفت.

وی محرومیت زدایی، گره گشایی از معیشت مردم و کمک به دانش آموزان نیازمند را از دیگر عرصه های خدمت رسانی بسیج دانست و گفت:  بسیج یک فرهنگ و اندیشه متعالی است و بسیجیان باید خود را برای چله دوم انقلاب آماده کنند.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه امروز فعالیت بسیج روی جهاد علمی، خدمات رسانی، اقتصادی و فرهنگی متمرکز شده است، افزود: دانش آموزان آینده دار باید بدانند که آمریکا دشمنی خود را هر آنچه می توانسته علیه نظام و مردم انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در دشمنی علیه ایران به اشباع رسیده است، اظهار داشت:  ما به صبح پیروزی رسیده و نزدیک قله شده ایم، اگر به قله رسیدیم مشت ها و سیلی های محکم از جانب مردم ایران و نسل جوان بر دهان جبهه استکبار خواهد خورد.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب ۳۷ بار واژه جوان به کار رفته و رهبری فرمودند جوانان باید شانه های خود را برای مسئولیت های سنگین آماده کنند، دشمن در فضای مجازی می کوشد ذهن، فکر و ادراک نسل جوان ما را منحرف کند.

وی گفت: دشمنی ها و فشارهای وارد شده توسط آمریکا به ایران اگر یک صدم بر هر کشوری وارد می شد از درون فرو می پاشید اما انقلاب علی رغم مشکلات بسیار زیاد سرافرازانه پیش می رود و آینده از آن انقلاب است.

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه امروز ایران به یکی از اضلاع هندسه قدرت جهان تبدیل شده است، افزود: آمریکا و تمام کشورهای غربی یک طرف و ایران طرف دیگر قرار گرفته است، ما به قدری قدرتمند شده ایم که دشمن ناچار است در برابر ما صف آرایی کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پایان خاطرنشان داشت: دانش آموزان و نسل جوان باید با نگاهی واقع بینانه و بصیرتی به مقابله با جنگ ادارکی دشمن بروند چرا که بسیج هیچگاه به بن بست نمی خورد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها