خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) شهرستان سمنان گفت: بسیج این تشکل مردمی و شجره طیبه که ریشه در ارزش‌های الهی داشته و الگویی است از پایبندی به اصول فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) است.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۶۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

مصطفی شاطری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب می توان بسیج را به حق، مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.

وی افزود: بسیج این تشکل مردمی و شجره طیبه که ریشه در ارزش‌های الهی داشته و الگویی است از پایبندی به اصول فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص)، نه تنها در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی کشور زیباترین جلوه های ایثار را آفریده، بلکه با روحیه جهادی در تمام عرصه‌ها جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته است.

فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) شهرستان سمنان بیان کرد: حضور این نهاد ارزشمند مردمی در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی مشهود می باشد و در سرافرازی نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در عرصه های علمی، فرهنگی، دفاع از ارزشهای والای انقلاب و ... همواره الگو و پیشگام بوده اند.

شاطری عنوان کرد: تفکر بسیجی تفکر ای پویا و زنده بوده و همواره به مانند سدی کشور را در برابر توطئه های شوم و فعالیت‌های مخرب دشمنان حفظ کرده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان  بصیر، آگاه و مومن به ویژه بسیجیان قرارگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) شهرستان سمنان تبریک عرض کرد.

فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع) شهرستان سمنان ادامه داد: از درگاه ایزد منان سربلندی و موفقیت بسیجیان سلحشور را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها