خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت : امام با اندیشه های ناب خود شجره طيبه بسيجی را تاسيس کردند که موجب نجات امت های اسلامی است و ما نتيجه آن را در سوریه، عراق، لبنان و یمن می بينيم که باعث پيروزی شده است.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۸۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمين محمدی امام جمعه طبس در دیدار تعدادی از اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسيج شهرستان اظهار داشت: امام با اندیشه های ناب خود شجره طيبه بسيجی را تاسيس کردند که موجب نجات امت های اسلامی است و ما نتيجه آن را در سوریه، عراق، لبنان و یمن می بينيم که باعث پيروزی شده است.


وی افزود : بسيج حافظ انقلاب است و این تفکر بسيجی بود که با استقامت در مقابل دشمنان خارجی در عرصه های گوناگون ایستادگی کرد .

امام جمعه طبس تاکيد کرد : به گفته دشمنان ما هر جا امامين انقلاب دستوری صادر کرده اند ایستادگی مردم و لبيک بسيجيان بوده است که انقلاب را حفظ کرده است.

وی خاطر نشان کرد :بسیجی به معنای آماده بودن در همان نقطه ای است ک قرآن و اسلام مد نظر دارد باید باشد.

محمدی عنوان داشت : بسیج در طول گام اول اقلاب توانست آرمان های انقلاب را تثبیت و جنگ را مدیریت کند ،بسیج بعد از جنگ در عرصه های مختلف سازندگی ،فرهنگی و اجتماعی موفق عمل کرده است .

وی گفت :حمایت از شعار های انقلاب از وظایف بسیج است که باید بسیج در زمینه استکبار ستیزی،ولایت پذیری،حمایت مستضعفین ررا سرلوحه کار خود قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها