خبرهای داغ:

فعالیت ۱۲۵ صندوق قرض الحسنه بسیج با ۱۹ هزار عضو در شاهرود

شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: ۱۲۵ صندوق قرض‌الحسنه در شهرستان با ۱۹ هزار نفر عضو و ۱۰ شرکت تعاونی مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۰۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

فعالیت ۱۲۵ صندوق قرضه الحسنه بسیج با ۱۹ هزار عضو در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در دیدار کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با امام جمعه این شهر به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت این هفته با بیان اینکه در جشنواره مالک اشتر سپاه استان در سال گذشته این ناحیه رتبه دوم استان را کسب کرده و در سال جاری رتبه اول استان را در شش ماهه اول کسب نموده افزود: گردان‌های رزم شهرستان برتر استان شدند و حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) نیز در سال جاری مقام اول کشور را کسب کرده است.
او افزود: صندوق‌های قرض الحسنه بسیج شهرستان جزو صندوق‌های برتر کشوری هستند و ۱۲۵ صندوق قرض‌الحسنه در شهرستان با ۱۹ هزار نفر عضو و ۱۰ شرکت تعاونی مشغول به فعالیت هستند.
فرمانده سپاه شاهرود گفت: حدود ۱۹۰ پایگاه در ۱۲ حوزه مقاومت و ۲۱ قشر بسیج در شهرستان فعالیت دارند.
خوشقدم با اشاره به اجرای قریب به ۱۸۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان به همت بسیجیان اظهار کرد: در ایام کرونا بسیج جامعه پزشکی زحمات زیادی کشیده و می‌کشند و ما از آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها