خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

کارها با حضور بسیجیان با سرعت پیش می‌رود

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات بسیجیان در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: با حضور بسیجیان کارها با سرعت پیش می‌رود.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۳۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در رزمایش سراسری اقتدار جهادگران استان همدان که با شعار «بسیج پاره تن مردم است» در سالن انصار همدان برگزار شد، با اشاره به اقدامات بسیجیان در دوران شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با حضور بسیجیان کارها با سرعت پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه در استان‌هایی که نیروهای جهادی زودتر پای کار آمدند شیوع ویروس کرونا سریع‌تر کنترل شد و استان‌هایی که دیرتر اقدام کردند با مشکلاتی مواجه بودند، گفت: با حضور نیروهای جهادی در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان وضعیت مردم بهبود پیدا کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز بعضی از مشکلات روستاهای ما مشکلات مقطعی بوده و نیازمند پیگیری است، عنوان کرد: گاهی برخی از مشکلات نیازمند هزینه‌های گزاف نیست و با پیگیری حل می‌شود.

وی افزود: با راهنمایی و پای کار آمدن مسئولین برخی از مشکلات به راحتی حل می‌شود.

فلاحی با بیان اینکه ما در کنار نیروهای جهادی هستیم، عنوان کرد: بعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب نباید شاهد محرومیت در روستاها برای آب و فاضلاب، برق، گاز، جاده و ... باشیم که به راحتی قابل حل است.

وی گفت: کارهای بزرگی چون ایجاد اشتغال و پایداری منابع آب کشاورزی نیازمند اقدامات جدی است و باید از طریق منابع ملی پیگیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات