خبرهای داغ:
این کارگاه یک روزه با هدف آشنایی با طب اسلامی ایرانی و سبک زندگی ائمه علیهم السلام در حوزه حضرت خدیجه (س) با حظور کارشناس طب اسلامی ایرانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۴۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) ضمن تسلیت شهادت حضرت معصومه (س) در خصوص برگزاری این نوع کارگاه ها که از لحاظ آموزشی محتوای مفیدی را برای خواهران بسیجی دارا است ؛ اظهار نمود : طبق فرموده مقام معظم رهبری آموزش یکی از برترین ارزش‌ها است مشروط بر اینکه درخدمت تکامل انسان باشد ، همچنین آموزش یکی از اصلی ترین اهداف بسیج به شمار می‌رود.

خواهر پاسدار ناصر نیا افزود : بهترین الگوی سبک زندگی اسلامی زندگی ائمه معصومین(ع) هستند و به ویژه معصومه (س) را میتوان الگوی بارزی برای دختران خود در نظر داشت.

وی در انتها  یکی از ویژگی‌های مهم این بانو را هدایت قلوب دانست و گفت: این بانو کریمه اهل بیت است و اگر فقیر به درب خانه او بیاید غنی و ثروتمند برمی‌گردد ،همچنین باید توجه داشت سبک زندگی ما بسیار با راه و روش ائمه معصومین(ع) فاصله گرفته است ، باید فرزندان خود را از کودکی با قرآن و نماز آشنا کنیم و پسران سوره مؤمنون و دختران سوره نور را بخوانند.

کارشناس متخصص طب اسلامی ایرانی نیز  با اشاره به اینکه خانواده همچون جامعه‌ای کوچک است، گفت : باید توجه داشته باشیم اگر امروز ازخانواده‌ای آراسته برخوردار باشیم در پی آن جامعه‌ای آراسته خواهیم داشت.

احمدی  با تصریح بر اینکه آسیب‌های خانوادگی تاثیر گذاری مستقیمی بر جامعه دارد، افزود: خانواده یک ثروث بسیار ارزشمندی است که می‌تواند به یک سرمایه بزرگ در کشور تبدیل شود همچنین د
شمن همیشه بر قداست خانواده کمین کرده است تا خانواده جایگاه خود را از دست بدهد، نقش مادر در خانواده بسیار با اهمیت است و از قداست بالایی برخوردار است که دشمن این ثقل را نشانه گرفته است.

وی در خصوص آشنایی و شناحت صحیح طب اسلامی افزود : بخشی از بدبینی ها نسبت به طب سنتی بخاطر ورود افراد غیرمتخصص و غیرکارشناس به این رشته است که صلاحیت علمی ندارند و زمینه عدم پذیرش پزشکان طب رایج را به دنبال دارد که به حق هم هست اما بخشی از این بدبینی ها اینطور که گفته می شود نیست.

احمدی با بیان اینکه طب رایج و طب سنتی هیچ تقابلی باهم ندارند افزود : این دو تکمیل کننده یک دیگر و در تعامل با هم هستند تا ضمن حفظ سلامتی ، بیمار از شر بیماری بهبودی پیدا کند؛ همچنین استفاده از طب سنتی در درمان کرونا شدت علائم را به مراتب کم می کند ، حتی طب سنتی می تواند اثر بخشی داروهای تجویزی طب رایج را بیشتر کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها