خبرهای داغ:
بیانیه

بسیجی برای تعالی دین و میهن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند

در بیانیه، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت هفته بسیج، آمده است: بسیجی برای تعالی دین و میهن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۵۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت هفته بسیج بیانیه صادر کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

دراین سرزمین الهی، همواره مردمانی از جنس اخلاص و از خود گذشتگی هستند که برای تعالی دین و میهن از هیچ کوششی دریغ نور زیده اند و در ایام شدید روزگار همچون کوهی استوار برای در امان ماندن امت، خود را سپر بلا کرده اند، آری اینان همان صاحبان تفکر و رسالت بسیجی بوده و بسیجیانی هستند که نهال آن را حضرت امام خمینی(ره) در پنجم آذر سال 1358غرس کرد.

بسیج نهادی اسلامی، انقلابی و برگرفته از بطن و متن مردم و یکی از مهم ترین مولفه های قدرت راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی بوده و موتور پیشران و پیش برنده همه جانبه کشور در پروژه های نا امید سازی دشمن و ضد انقلاب است که توانسته دیوار مستحکمی در مقابله با انواع نفوذهای بی امان دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایستادگی نماید.

 بر همگان این رسالت بسیج روشن است که چگونه در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، درهر برهه و در هرجبهه ای که نیاز بوده وارد میدان شده و کاری کرده است کارستان!.

اینک ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با خیل بسیجیان دلسوز، جهاد گر و پا در رکاب خود با تجدید بیعتی بسیجی وار و عاشقانه با امام و مقتدای خویش، نائب امام زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) بر خود وظیفه می داند علاوه بر اینکه بر بصیرت انقلابی خود بیفزاید و برای حفظ نظام و آرمان های بلند امام و شهدا با نصب العین قرار دادن منویات مقام عظمای ولایت و با آمادگی همه جانبه برای خدمت به آحادمردم در عرصه های مختلف امنیتی، عمرانی، محرومیت زادیی، فرهنگی، اجتماعی، امدادی و بهداشتی و... تا پای جان تلاش نموده و برای ارمان های  ولایت استوار بماند.

مدیریت روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه

انتهای پیام

ارسال نظرات