خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بجنورد در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج بجنورد، بصیرت، دشمن شناسی، مقابله با دشمنان و دوستی و مهربانی با دوستان را از نشانه های بارز یک بسیجی برشمرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۶۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج «حجت الاسلام رحیم مهدوی پور» در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بجنورد که در محل شبستان امامزاده سیدعباس (ع) این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: بزرگداشت هفته بسیج در واقع بزرگداشت همه خوبی‌ها است.
 
امام جمعه موقت بجنورد بصیرت، دشمن شناسی، مقابله با دشمنان و دوستی و مهربانی با دوستان را از نشانه‌های بارز یک بسیجی برشمرد که همه بسیجیان باید به آن توجه داشته باشند.
 
وی افزود: فرمان تشکیل شجره طیبه بسیج به دست امام خمینی (ره) صادر شد تا قوی‌ترین ارتش دنیا در ایران اسلامی برای مقابله با کفار و دشمنان اسلام ایجاد شود.
 
حجت الاسلام مهدوی پور بیان کرد: خوشبختانه در طول سال‌های انقلاب گام‌های بزرگی به همت بسیجبان در این راستا برداشته شده، اما تا مقصد نهایی فاصله داریم.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز به جرأت می‌توان گفت ایران اسلامی بالاترین نظام در دنیا است.
 
«مهدی الهی راد» فرمانده سپاه بجنورد نیز در ادامه این همایش به فعالیت‌های اجرایی این نهاد در هفته بزرگداشت بسیج اشاره کرد.
 
وی پویش نذر خون، اجرای طرح شهید سلیمانی، رزمایش رزق شهید (سرکشی از خانواده‌های شهدا)، رزمایش اقتدار بسیجیان، دیدار با امام جمعه، غباروبی و طرافشانی مزار شهدا، اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و ... را بخشی از این برنامه‌ها عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها