خبرهای داغ:
آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره مالک اشتر با تقدیر از رده های برتر سپاه صاحب الزمان(عج) در ناحیه سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۱۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره مالک اشتر با تقدیر از رده های برتر سپاه صاحب الزمان(عج) در ناحیه سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.سردار مجید خراسانی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در حاشیه این نمایشگاه گفت: در برنامه هفتم مبتنی بر سند اعتلاییِ بسیج، الگو‌هایی در حمایت از مراکز شتاب دهنده و فن آوری‌های روز تعبیه شده که در این راستا، طرح‌ها شناسایی و نخبه ها، حمایتِ حقوقی و مالی می‌شوند.

سردار فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: در این آیین از ۱۵۶ رده برتر و پایگاه‌های اسوه استانی در عرصه‌های مختلف همچون جذب و سازماندهی، فرهنگی هنری، سازندگی و محرومیت زدایی، علمی و پژوهشی، فضای مجازی، گفتمان مقاومت، امنیتی، دفاعی و تعلیم و تربیت تجلیل شد.

این جشنواره همه ساله با انتخاب برترین‌ها در عرصه‌های مختلف سپاه استان برگزار می‌شود.لازم بذکر است در این برنامه از تعدادی از رده ها و نفرات برتر سپاه ناحیه نجف آباد که حائز رتبه برتر در اشراف کلی سال1399 شده بودند نیز تقدیر به عمل آمد.در حاشیه این آیین، نمایشگاه پایگاه‌های اسوه نیز در ۱۰ غرفه برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها