تجلیل از گروه های برتر جهادی سپاه سیدالشهدا استان تهران

مجمع اقتدار جهادگران استان تهران همراه با آئین تجلیل از گروه های برتر جهادی با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و سردار ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی کل سپاه در سالن شهید جنگروی سپاه استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۴۶۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

 سردار حزنی در این مراسم گفت: محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری سرلوحه فعالیت سپاه است و سپاه در کنار ماموریت اصلی خود یعنی تامین امنیت پایدار، برای کمک به دولت و مردم محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را سرلوحه کار خود قرار داده که باید اقدامات این نهاد ارزشی در همه ابعاد اطلاع‌رسانی شود.
سردار سید ضیاءالدین حزنی افزود: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تامین امنیت پایدار کشور و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:   یکی از موفقیت‌های سپاه  این است که با مردم، در کنار مردم و برای مردم است زیرا همه مسوولان می‌آیند و می‌روند اما مردم همیشه ثابت هستند و این مردم هستند که مانند.
وی افزود: ما وقتی برای مردم کار کنیم در پیشگاه خداوند و مردم عزیز می‌شویم و مشکلات مردم هم به موقع برطرف و کارهای بزرگی انجام می‌شود.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اظهار داشت: همه ما باید در کنار مردم باشیم در سپاه یکی از افتخارات ما این است که هوای مردم داریم و خداوند تعال هم هوای ما را دارد و وقتی که با مردم هسیم از هیچ کس حتی ابر قدرت ها واهمه ای نداریم.
سردار حزنی گفت:  باید مشکلات مردم در اولویت باشد، همکاران ما از قشرهایی هستند که برای کمک به مردم آماده هستند.
 .
 

ارسال نظرات