شاهرود_سازمان بسیج حقوقدانان سپاه استان سمنان در بیانیه‌ای هفته بسیج را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۰۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان به مناسبت هفته بسیجبه گزارش خبرنگار بسیج، سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسیج، مولود انقلاب، زائیده تفکر ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و تداعی کننده رشادت‌ها، پاکی‌ها و حماسه‌ها است. درهفته باعظمت و پربرکت بسیج، یاد و خاطره ۹۲ هزار شهید بسیجی دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت، مدافع سلامت و مدافع حرم و همه پیشکسوتان و حقوق دانان بسیجی که در بین ما نمی‌باشند را گرامی می‌داریم.
درحقیقت بسیج مردمی‌ترین نهاد در کشور می‌باشد که برخاسته از دل مردم و در عرصه‌های مختلف نقش راهبری و پیش‌برندگی نظام و انقلاب را برعهده دارد و یکی از موثرترین نهاد‌ها در حفاظت و حراست از دستاورد‌های انقلاب و ارزش‌ها می‌باشد.
جامعه حقوق دانان، حقوق دانان بسیجی، سنگربانان جبهه فرهنگی واجتماعی انقلاب و سفیران ولایت فقیه هستند که با تأسی از تفکر ناب و راهبردی اسلام، مشق و مأموریت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) را در عرصه‌های مختلف جامعه برعهده دارند.
حقوق دانان بسیجی با تأسی از مکتب سلیمانی و روح مطهر سردار دل‌ها که به مثابه خورشیدی بر تارک مسلمین جهان می‌درخشد در مقابل دشمنان اسلام ایستاده و تا آخرین نفس از آرمان بلند ارزش‌های اسلام، انقلاب و ولایت فقیه دفاع می‌کنند.
سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به همه حقوق دانان بسیجی استان، از همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های این قشر اثرگذار در راستای ترویج فرهنگ بسیجی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، غیرت، استقلال، آزادگی تقدیر و تشکر می‌نماید و آرزوی علو درجات را برای شهدای عزیز امام شهیدان و شفای همه جانبازان و ایثارگران سرافراز بسیجی را از خداوند متعال تحت توجهات حضرت، ولی عصر (ع) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت (مدظله‌العالی) مسئلت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها