فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از افتتاح و آغاز چند پروژه با اعتبار 166 میلیارد ریال به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۰۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در ابتدای این دیدار که در مجتمع آدینه بوشهر برگزار شد، گفت: امسال 2 هزار و 300 برنامه ویژه هفته بسیج در استان بوشهر با شعار «بسیج پاره تن مردم» اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: قرار است در هفته بسیج امسال، پروژه‌های متعددی با اعتبار 82 میلیارد ریال افتتاح و چند پروژه دیگر نیز با اعتبار 84 میلیارد ریال آغاز می‌شود که همه این پروژه‌ها بر مبنای نیازسنجی‌های صورت گرفته، انجام می‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر به توزیع کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا هفته بسیج 37 میلیارد و 594 میلیون و 210 هزار تومان کمک‌های مؤمنانه توسط گروه‌های جهادی بر اساس بانک اطلاعاتی که از قبل در رده‌های مقاومت سراسر استان تهیه شده است، توزیع شده است که میانگین ارزش ریالی این بسته‌ها بین 400 تا 500 هزار تومان بوده است.

رئیس ستاد هفته بسیج استان بوشهر به تکمیل ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: از هفته بسیج سال گذشته تا هفته بسیج امسال، حدود 377 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تکمیل و تحویل این مجموعه شده است و در همین زمینه تفاهم‌هایی صورت گرفته است که ان شاءالله در پروژه‌های استانی نیز به دولت مردمی کمک کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام از پیگیری حل مشکل آب 40 روستا اشاره کرد و افزود: تاکنون 24 میلیارد و 400 میلیون تومان پروژه در زمینه محرومیت‌زدایی در روستاهای محروم به بهره‌برداری رسیده است.

سردار رزمجو به خدمات سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: 23 تیم پزشکی و بهداشتی در این هفته به روستاهای محروم و نیازمند استان، خدمات درمانی رایگان ارائه می‌هند.

وی در پایان به آزادسازی زندانیان در این هفته نیز اشاره کرد و افزود: مبلغ 4 میلیارد ریال از طرف سازمان بسیج مستضعفین به آزادسازی زندانیانی که شاکی خصوصی ندارند اختصاص داده شده است که این افراد با کمک خیرین و سایر نهادها در این هفته آزاد شده و به آغوش خانواده برمی‌گردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها