ساری-فرمانده سپاه نوشهر از اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعرسان خبر داد و گفت: ۱۶۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریری هم تقدیم خانواده‌های نیازمند شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۱۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷

اولین روز هفته بسیج در نوشهر، اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعرسان

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور فرمانده سپاه نوشهر در مراسم نهضت کمک مؤمنانه که در اولین روز از هفته گرامیداشت بسیج در مصلای این شهرستان برگزار شد، ضمن با تبریک رسیدن هفته بسیج و با بیان اینکه شعار محوری امسال «بسیج پاره تن مردم است» از اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعرسان خبر داد و گفت: ۱۶۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریری هم  تقدیم خانواده‌های نیازمند شد.

اولین روز هفته بسیج در نوشهر، اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعرسان
فرمانده سپاه نوشهر با اشاره به اینکه برنامه نهضت کمک مؤمنانه در محلات مختلف شهرستان نوشهر از سوی پایگاه‌های مقاومت مساجد و متولیان مساجد در حال اجرا است، افزود:برگزاری این برنامه باعث قوام  اتحاد بین مردم و دلگرمی به نیازمندان می‌شود.

سرهنگ ابراهیم پور با تصریح بر اینکه  نهضت کمک مؤمنانه در بین مردم نهادینه شده است، ادامه داد: کمک مؤمنانه می‌تواند شامل موضوعات مختلفی از جمله آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد شود که در آینده در این باره برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه نوشهر خاظرنشان کرد: اگر این برنامه‌ها در رسانه‌ها به صورت گسترده پوشش داده شود و مردم بیشتر در جریان خدمات نهضت کمک مؤمنانه قرار بگیرند مطمئنا بیشتر از گذشته امیدوار می‌شوند و کمک‌های خود را نیز افزایش خواهند داد.

سرهنگ ابراهیم پور با تأکید بر اینکه  سپاه هرگز خانواده‌های نیازمند و محروم را تنها نمی‌گذارد، افزود: فرهنگ نهادینه کردن احسان و تعاون بین مردم از طریق نهضت کمک مؤمنانه جزء اهداف این برنامه است.

فرمانده سپاه نوشهربا اشاره به محله محور کردن نهضت کمک مومنانه، اضافه کرد:  مردم مؤمن و خداجوی در برنامه‌ها اینچنینی به بهانه‌های مختلف کمک‌های خود را ارائه می‌دهند و هرگز یکدیگر را تنها نخواهند گذاشت.

اولین روز هفته بسیج در نوشهر، اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعرسان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها