فرمانده سپاه چالوس با تاکید براینکه فرهنگ بسیجی کشور را از گرداب فتنه ها نجات داده است، گفت: باید برای انتقال فرهنگ بسیجی به نسل های چهارم و پنجم انقلاب تلاش کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۶۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰

فرهنگ بسیجی کشور را از گرداب فتنه‌ها نجات داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت هفته بسیج ،سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه شهرستان چالوس به همراه فرماندار و برخی از مدیران و مسئولان ادارات شهرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی مازندرانی امام جمعه شهر هچیرود شهرستان چالوس دیدار کرد.

فرهنگ بسیجی کشور را از گرداب فتنه‌ها نجات داد
در این دیدار سرهنگ داغمه چی ضمن تبریک آغاز هفته بسیج ،به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: برگزاری رزمایش های کمک های مومنانه،ساخت خانه محروم،گشت های محله محور رضویون،اقدامات موثر در مبارزه با ویروس منحوس کرونا،طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی،کارگاه های تولید ماسک و مواد ضدعفونی،اهدا جهیزیه ایرانی و....از جمله برنامه های این هفته است.

فرهنگ بسیجی کشور را از گرداب فتنه‌ها نجات داد

فرمانده سپاه چالوس با بیان این مطلب که حضور بسیجیان و مردم در برنامه های هفته بسیج پررنگ است، افزود: بسیج از متن مردم و برخاسته از مردم است.

سرهنگ داغمه چی در ادامه با تاکید براینکه فرهنگ بسیجی کشور را از گرداب فتنه ها نجات داده است، گفت: باید برای ارتقا و ترویج فرهنگ بسیجی و انتقال آن به نسل های چهارم و پنجم انقلاب تلاش کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها