امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار بسیج مطرح کرد؛

خدمات بسیار گسترده بسیج در منطقه محروم دلگان

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: بسیج مستضعفین خدمات بسیار گسترده ای را در منطقه محروم دلگان داشته است.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۷۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۴

مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از دلگان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، بیان کرد: جریان بسیج چیز جدیدی نیست بلکه از زمان شکل گیری اسلام با ولایت پیوند خورده است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان افزود: در طول تاریخ پر افتخار اسلام نیز افراد و گروههایی با در دست داشتن پرچم بسیج نقش آفرین بوده اند تا زمان پیروزی انقلاب که به فرمان امام راحل این جریان و تشکل سازمان یافته شد.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان حامی ولایت ، کشور و نظام در دفاع مقدس و صحنه های مختلف حماسه آفرین بوده و امروز نیز تحت امر مقام معظم رهبری همینطور است.

مولوی مقدسیان گفت: بسیجیان همواره و در زمانی که کشور و انقلاب به آنها نیاز داشته ، ثابت کرده اند که پیشرو و خدمت گذار واقعی مردم بوده اند، این را عملکرد پر از افتخار آنان می گوید.


امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان تصریح کرد: بسیج مستضعفین خدمات بسیار گسترده ای را در منطقه محروم دلگان داشته است که می توان به افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، ساخت خانه برای محرومان، ساخت مدرسه و کمک به مستضعفان اشاره کرد.


وی اضافه کرد: می توان با قاطعیت گفت که امروز تفکر بسیجی بر سراسر جهان سایه افکنده و کشور اسلامی ما با این حرکت عظیمی که بنیان گذار انقلاب پایه نهاد، در قله های پیشرفت قرار دارد.

مولوی مقدسیان عنوان کرد: یکی از اهداف بسیج مستضعفان خدمت به محرومان و دفاع از مردم مظلوم است و تاکنون خیلی از کشورها و ملت ها از تفکر بسیج درس گرفته اند.

ارسال نظرات