خبرهای داغ:

محرومیت زدایی و کمک مومنانه با فعالیت گروه های جهادی بسیج امکان پذیر شده است

برادر بسیجی مهدی هادی زاده یکی از فعالان گروه های جهادی شهرستان بجنورد گفت ؛ محرومیت زدایی و کمک مومنانه با فعالیت گروه های جهادی بسیج امکان پذیر شده و باعث ایجاد نشاط در جامعه بویژه نیازمندان شده است.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۹۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان بجنورد ؛ مهدی هادی زاده " مسئول گروه جهادی بسیجیان شهید یزدانی شهرستان بجنورد" در گفتگو با این خبرگزاری گفت ؛ از زمانی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به اجرای رزمایش کمک های مومنانه فرمان ولایی صادر نمودند ، گروه های جهادی با کمک سپاه و بسیج شهرستان بجنورد تشکیل ، سازماندهی و برای اجرای برنامه های محرومیت زدایی و بویژه رزمایش کمک های مومنانه آماده خدمت شدند.

وی ادامه داد ؛ از آن زمان قریب به 2 سال می گذرد و این تدبیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا باعث امید و نشاط در بین آحاد جامعه بویژه نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از شیوع ویروس منحوس کرونا شد و در حال حاضر گروه های جهادی نقش بسزایی در محرومیت زدایی دارند.

عضو شورای گروه جهادی سپاه شهرستان بجنورد اضافه کرد ؛ محرومیت زدایی و کمک های مومنانه با فعالیت گروه های جهادی امکان پذیر شده است و این اقدامات صورت گرفته در 2 سال اخیر نشاط را به جامعه بازگردانده است.

هادی زاده در ادامه نقش هم افزایی گروه های جهادی برادران و خواهران در منطقه استحفاظی هر پایگاه مقاومت بسیج اشاره نمود و گفت ؛ اگر گروه های جهادی خواهر و برادر در محله با یکدیگر هم افزایی داشت باشند می توانند اقدامات ویژه و تاثیرگزاری را پوشش دهند.

این فعال جهادی به بخش هایی از اقدامات گروه جهادی برادران شهید یزدانی و خواهران شهید زینب کمایی که در مسجد انقلاب شهرستان بجنورد استقرار دارد اشاره و عنوان کرد ؛ فقط در آبان ماه سال جاری 15 بسته مواد غذایی شامل گوشت گرم و برنج ، کمک 10 میلیون ریالی به یک خانواده نیازمند برای تامین مخارج زندگی ، اهدای 19 میلیون ریال به هیئت بیت الاحزان برای کمک به تهیه 5 دستگاه بخاری برای خانواده های نیازمند و پرداخت 20 میلیون ریال اجاره بهاء یک واحد مسکونی که متعلق به یک خانواده نیازمند بوده اجرا شده است.

مهدی هادی زاده در پایان افزود؛ تا تفکر و اندیشه بسیج در جامعه و جوانان ایران اسلامی وجود دارد فعالیت های جهادی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها