خبرهای داغ:

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان گلستان به مناسبت هفته بسیج

سردار دادگر به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۱۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان گلستان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان به مناسبت فرار رسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد.

متن پیام فرمانده انتظامی استان گلستان بدین شرح است:

"هفته "بسیج" تندیس پایداری، نماد عزت، شرف و تجلی صلابت و شهادت و بزرگترین ضرورت برای استمرار امنیت در این کشور بوده و شکی نیست که همین تفکر می تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم زده و در هر زمینه ای که ضرورت داشته باشد ایفای نقش کند.

بسیج امروز دارای ماموریت های متنوعی در ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و ... است که در عرصه های مختلف می تواند سهم بسزایی در پیشرفت، توسعه و بالندگی جامعه و کشور داشته باشد.

بی تردید؛ بسیج و بسیجی نماد اخلاص و مقاومت در برابر ظلم است؛ در واقع امروز بسیج تنها یک نهاد نیست بلکه یک تفکر و منش است، چه بسا اگر تفکر و ایمان بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود نمی توانستیم در برابر دشمن تا بن دندان مسلح و جهان استکبار و غرب ایستادگی کنیم.

فرماندهی انتظامی استان گلستان با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان ولایت مدار و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان این عرصه، آرزوی توفیق روزافزون برای جوانان و نوجوانان بسیجی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارد."

سرتیپ دوم "سعید دادگر"، فرمانده انتظامی استان گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها