ملایر-امام جمعه ملایر با بیان اینکه بسیجی در برابر دشمن متوقف نمی‌شود و در برابر حدود الهی بسیار مقید است، گفت: بسیج مجموعه‌ای است که قدرت پوشالی ابرقدرت‌های کارتونی و کاغذی را در دنیا برملا کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۳۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در آیین نواختن زنگ مقاومت در جمع دانش‌آموزان با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: بسیج یک فرهنگ بسیار سرنوشت‌ساز برای استقلال و آبادانی کشور است.

وی افزود: بسیج یک شجره طیبه است که اصلش در دل‌ها، روح و جان‌ها ثابت است و فرع و شاخه برگش در جای جای این کشور پهناور ایران اسلامی و منطقه گسترانده شده است.

امام جمعه ملایر با اشاره به استقلال کشور گفت: اگر بخواهیم کشور مستقل، آباد و آزاد داشته باشیم در گرو این فرهنگ بسیجی است و امام (ره) به برکت بسیج توانست این انقلاب عظیم را رقم بزند.

وی بیان داشت: اگر امروز دشمنان عقب نشینی می‌کنند و جرات عرض اندام در برابر این ملت را ندارند به برکت وجود حضور شجره طیبه بسیج است.

برقراری با بیان اینکه بسیجی در برابر دشمن متوقف نمی‌شود و در برابر حدود الهی بسیار مقید است، ادامه داد: بسیج مجموعه‌ای است که قدرت پوشالی ابرقدرت‌های کارتونی و کاغذی را در دنیا برملا کرد.

وی با اشاره به دزدی دریایی آمریکا گفت: قدرت پوشالی ارتش تروریستی آمریکا را که می‌خواستند نفت ایران را در دریایی عمان بدزد دیدید که وقتی با تفکر بسیجی و مومنانه فرزندان این کشور روبرو شدند سیلی آب‌دار و محکمی خوردند.

امام جمعه ملایر با اشاره به صحبت‌های وزیر خارجه ترکیه که به شعر سهراب سپهری پرداخت، گفت: خانه دوست را همیشه ایران می‌داند و این تفکر بسیجی است که هم آمریکا را سرجایش می‌نشاند و هم طفیلی‌های آمریکا در منطقه را به ادب وا می‌دارد که بدانند در مقابل بزرگ منطقه باید با ادب صحبت کنند و دنبال خانه دوست بگردند و ایران را خانه دوست خود بدانند و این به برکت بسیج و تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به سخنان امام (ره) گفت: تا ندای تفکر بسیجی در این کشور طنین انداز است هیچ کس نمی‌تواند به کشور چپ نگاه کند؛ ما به این تفکر بسیجی احتیاج داریم.

برقراری افزود: تفکر بسیجی یعنی انسان در دوران نوجوانی و جوانی دنبال علم، تقوی، عفاف، حیا و پاکدامنی بودن باشد، در دوران جوانی یک همسر و شخصیت مفید برای جامعه باشد و در دوران میانسالی یک شخصیت مفید، موثر و جریان ساز در کشور باشد .

وی ادامه داد: امام (ره) شخصیتی است که با آن عظمت می‌گوید من به حال بسیجیان غبطه می‌خورم و امیدوارم خداوند با بسیجیانم محشور گرداند.

امام جمعه ملایر افزود: دشمن بسیج را یک مجموعه خشونت طلب معرفی می‌کند، امام بسیج مجموعه‌ای است که در مقابل خشونت طلب‌ها می‌ایستد؛ بسیج اگر خشونت طلب بود این همه تلفات نمی‌داد.

وی گفت: امروز نسل جوان ما با حجاب، عفاف، حیا، با رعایت حریم و ادامه تحصیل و تقوا و تعصب ویژه به مرز و بوم و هموطنان خود این راه بسیج را ادامه می‌دهد و جبهه مقاومت را در منطقه و فرا منطقه‌ای گسترش می‌دهد.

برقراری آمریکاییان را یک مجموعه وقیح و پررو خواند و گفت: بسیج این مجموعه وقیح را سر جایش می‌نشاند این کشور متعلق به ما است، و ما وظیفه داریم از کشور و منطقه خود برای امنیتش دفاع، مقاومت و جهاد کنیم و دست و پای نا اهلان و مزاحمان در این منطقه را قطع کنیم تا دست از پا کوتاه‌تر به منطقه و آب و خاک خودبرگردند، این تفکر بسیجی است و تا رسیدن به مقصد باید این راه ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات