خبرهای داغ:

بزرگداشت شهید محمد بدیعی کاشانی در زهکلوت کرمان برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید محمد بدیعی کاشانی، با حضور مردم و مسئولان استان کرمان، شهرستان جازموریان و جمعی از مردم دارالمومنین کاشان، در شهر زهکلوت برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۵۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، مراسم بزرگداشت شهید محمد بدیعی کاشانی، شب گذشته با حضور مردم و مسئولان استان کرمان، شهرستان جازموریان، زهکلوت و جمعی از مردم دارالمومنین کاشان، در شهر زهکلوت در کنار گلزار این شهید برگزار شد.

در این مراسم پس از سخنرانی حجت الاسلام صادقی امام جمعه زهکلوت و سرهنگ اسفندیاری فرمانده سپاه شهرستان رودبار، مداحان اهل بیت(ع)،آقایان برزگر از شهرمقدس قم، محسن افشار و حاج محمد نصیری از کاشان مرثیه سرایی کردند.

در پایان مراسم گلزار شهید محمد بدیعی کاشان با حضور جمعی از مردم، مسئولان، مادر و خانواده این شهید بزرگوار با گلاب کاشان غباروبی و عطر افشانی شد.

شایان ذکر است، خانواده و مادر شهید محمد بدیعی کاشانی روز چهارشنبه مورد استقبال مردم و مسئولان استان کرمان، شهرستان رودبارجنوب و شهر زهکلوت قرار گرفتند.

گفتنی است، شهید محمد بدیعی به عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۵ در شهر زهکلوت شهرستان جازموریان استان کرمان دفن شده بود که پس از گذشت پنج سال هویت این شهید والامقام با آزمایش DNA شناسایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار