خبرهای داغ:

۱۵۰عنوان برنامه هفته بسیج در مهدیشهر برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت:۱۵۰عنوان برنامه هفته بسیج در مهدیشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۴۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار مسعود پریسوز، فرمانده سپاه مهدیشهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج که به مناسبت هفته بسیج در سپاه ناحیه مهدیشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: بسیجی مظهر قانونمداری است و بسیجیان در راستای عدالت گام برمی دارند.
وی افزود: بسیج برخواسته از روح و تفکر انقلابی و گفتمان انقلابی است و وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست و به نوعی روح تفکر بسیج از اسلام سرچشمه می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در سال 58با هوشیاری حضرت امام خمینی(ره)بسیج شکل گرفت و یکی از عواملی که در جریان انقلاب اسلامی و جریان تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 دستور تاسیس بسیج را دادند؛ امروز بعد از۴۲سال به درخت بزرگ و تناوری تبدیل شده است که کمتر کسی فکر می کرد که بسیج بتواند نقش ها وعملکردها را استمرار در امور انقلاب اسلامی داشته باشد.
وی اضافه کرد:هفته بسیج در واقع فرصت زنده نگهداشتن راه و یاد شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی است تا بتوانیم آن تفکرات بسیج را در مردم جاری وساری کنیم.
فرمانده سپاه مهدیشهر افزود: بسیج یکی از قدرتمند ترین سازمانها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و با اطمینان ترین سنگر برای اهداف مقدس و آرمان های امام (ره)می باشد که این تفکر بسیجی است که به صورت پویا و مداوم همچنان آن افق های جدیدی را که در آرمان های انقلاب پیش می برد؛ همچنان نقش آفرینی می کند.
وی افزود: ۱۵۰ عنوان برنامه و ۱۰۰۰ فعالیت و ۲۰ عنوان برنامه شاخص و محوری در سطح شهرستان مهدیشهر به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.
پریسوز گفت: همایش فرماندهان بسیج شهرستان، برگزاری هیات های اندیشه ورز،برگزاری یادواره شهدای بسبج ،عطرافشانی و گلباران قبور شهدا،دیدار بسیجیان با ائمه جمعه ،دیدار با خانواده های شهدا و ایثار گر،برپایی میز خدمت در ادارات،توزیع بسته معیشتی .برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری مسابقات ورزشی و اجتماع بزرگ بسیجیان مهدیشهر در میعاد گاه نماز جمعه از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان مهدی‌شهر هستند.
.

ارسال نظرات
پر بیننده ها