زاهدان/ در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج از تعداد ۲۶ نفر کارگر بسیجی نمونه سیستان و بلوچستان در زاهدان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۸۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج در زاهدان،  مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در همایش تجلیل از کارگران نمونه بسیجی که در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان برگزار شد گفت: در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج با شعار "بسیج وحدت آفرین و تمدن‌ساز" این برنامه اجرایی شد، همانگونه که بسیجیان در چهار دهه گذشته در عرصه های مختلف به ویژه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دفاع مقدس نقش آفرینی های زیادی داشته‌اند و در دهه های جدید با توجه به تحریم های اقتصادی در جبهه اقتصادی نیز نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی افزود: کارگران در زمینه فعالیت‌های تولیدی کشور با توجه به محدودیت‌هایی که در ایام کرونا بوده در دو سال گذشته، خوبی رسالت خود را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در دو سال گذشته که شرایط کرونایی در استان حاکم شده بود  نتوانستیم از کارگران تجلیل داشته باشیم هفته بسیج و امروز را بهترین فرصت برای تکریم و قدردانی از کارگران دانستیم که این همایش تجلیل از کارگران بسیجی نمونه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی بیان کرد: همچنین بسیج کارگری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در روزهای آینده به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برنامه های متنوعی را اجرایی خواهد کرد که مهمترین و محوری ترین برنامه این سازمان بر پایه شیفت های ایثار است.

 

ارسال نظرات