خبرهای داغ:
شاهرود_در گرامیداشت هفته بسیج و به همت قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی و معاون اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود و همکاری شهرداری، رزمایش خدمت در محلات اسلامی شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۶۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج، در اولین روز هفته بسیج، رزمایش خدمت در محله اسلامی مهدیه شهرک، ولی عصر (عج) شاهرود با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، شهردار شاهرود، رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهرود و سایر مسئولان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این مراسم با تبریک هفته بسیج، وظیفه مسئولان را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: بسیج و سپاه در خدمت رسانی به مردم پیشقدم هستند و رزمایش خدمت نیز در این راستا در هفته بسیج در محلات اسلامی شاهرود برگزار می‌شود.
محسن احمدی شهردار شاهرود نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، فرهنگ و تفکر بسیجی را راهگشای مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت رسان به مردم اولویت اصلی خود را این خدمت رسانی خالصانه قرار داده و تلاش می‌کند به وظیفه خود عمل کند و این تعامل با بسیج و سپاه ان شاءلله منشأ خیر و برکات است.

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود و دبیر محلات اسلامی شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند و جشن بسیج نیز با اجرای برنامه‌های شاد در این محله همزمان با این رزمایش برگزار گردید.
این رزمایش در قالب زیباسازی فضای محلات از زباله و نخاله‌ها با حضور بیش از ۶۰ نفر از پرسنل خدوم شهرداری با همکاری پایگاه اخلاص حوزه بسیج ادارات الحدید شهرداری شاهرود و بسیج سازندگی سپاه ناحیه تا پایان هفته بسیج در محلات اسلامی شاهرود که در حاشیه شهر قرار دارند اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها