زاهدان/ یادواره شهید مدافع حرم شهید محسن خزایی و شهدای کمیته امداد امام خمینی (ره) به همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادارات کل در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۸۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، در ابتدای این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان ضمن تبریک هفته بسیج و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، امنیت امروز کشور را مدیون خون  شهدا دانست و بر تکریم خانواده شهدا در جامعه تاکید کرد.

حجه الاسلام والمسلمین مصطفی محامی خاطر نشان کرد: همه ما شرمنده شهدا هستیم و باید خدمت رسانی به خانواده های شهدا را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم جایگاه شهید و شهادت را در جامعه حفظ کنیم.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این یادواره، به برگزاری یادواره شهدای ادارات در هفته بسیج با محوریت پایگاههای بسیج ادارات کل اشاره و هدف از اجرای این برنامه ها را زنده نگه داشتن یاد شهدا عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مد) مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در مجموعه های اداری را امری ضروری برشمرد و امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا بیان کرد.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم، شهید محسن خزایی و بسیجیان فعال امداد تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات