فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع):

بسیج گره گشای مشکلات مردم است

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج گره گشای مشکلات مردم است.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۹۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ دوم پاسدار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) بمناسبت هفته بسیج با سرهنگ شاپور احمدی فرمانده سپاه شهرستان آبادان دیدار کرد و در این دیدار افزود: امروز بسیج به الگو در تمام کشورهای اسلامی و آزادیخواه برای مقابله با جبهه استکبار تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کردند، خاطرنشان کرد: در زمان تشکیل بسیج شاید همگان احساس می کردند که این قشر برای دفاع سخت و مقابله با گروهک های تجزیه طلب و کسانی که ناجوانمردی ها را علیه انقلاب تازه متولد شده هجمه ها و عقاید شروع کردند ایجاد شده ولی پس از هشت سال نبرد جانانه همه ایمان آوردند که امام (ره) بسیج را برای تمام عرصه ها به وجود آورده است.

 

سردار کشاورز بیان داشت: این تصمیم راهبردی حضرت امام خمینی (ره) موجب شد تا فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه تقویت شود و ملت ایران در مقابل دشمنان بایستند زیرا اگر یک صدم فشارهایی که به مردم ایران وارد شده به کشوری دیگر وارد می شد، آن کشور پاشیده بود.

 

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رغم مشکلات سرافراز به پیش می رود، اضافه کرد: آینده از آن ایران  اسلامی است زیرا کشورمان تحت هدایت امام خامنه‌ای (مدظله) در جهان جزء کشورهای قدرتمند است.

 

وی ادامه داد: بسیج از مقابله با دشمن متجاوز و جبهه نفاق، جنگ نرم، دفاع از حرم، کمک به مردم در بلایای طبیعی و دفاع از سلامت مردم در برابر کرونا وارد عمل شده است، شاید جفا باشد که صرفا بسیج را به یک سبقه نظامی نسبت دهیم.

 

سردار کشاورز عنوان کرد: بسیج در تمام عرصه ها وارد شده و هر جا احساس کند گره ای بر سر راه مردم وجود دارد آن را به نحو احسن باز می کند و اقدامات بسیج برای مردم در زمان شیوع ویروس کرونا از کمک مومنانه، طرح شهید سلیمانی تا واکسیناسیون را نمی توان نادیده گرفت.

 

در پایان این دیدار سردار کشاورز و مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) از سرهنگ شاپور احمدی فرمانده سپاه شهرستان آبادان بمناسبت هفته بسیج تجلیل کردند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات