به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جلسه امر به معروف و نهی ازمنکر با حضور محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان وبلوچستان در مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۳۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

به مناسبت گرامیاشت هفته بسیج جلسه امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان مهرستان،با حضور محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان،مولوی حسین زهی،فرماندار،حسین نکویی،حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدخوش رو،بخشدار،شورای شهر،مدیران ادارات،امام جمعه اهل تشیع شهرستان،سران طوایف،معتمدین در سالن جلسات ناحیه بسیج مهرستان برگزار شد.

محسن اکبری دبير ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت؛امر به معروف و نهی از منکر از اولویت های جامعه و جهان اسلام‌است،این فریضه الهی به نحو احسن توسط علما،مسئولین،و ریش سفیدان انجام شود.

سرهنگ پاسدارحسین نکویی در حاشیه این جلسه به ارائه گزارشی از برنامه ها هفته بسیج واقدامات انجام شده ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان پرداخت و عنوان کرد؛اعضای شورای امر به معرف و نهی از منکر،دوشادوش هم جهت حل مشکلات سطح شهرستان بسیجی وار عمل نموده و از شیوع منکرات در شهرستان جلو گیری کرده اند.

مولوی عبدالخالق حسین زهی رئیس ستاد امربه معروفی و نهی از منکر شهرستان با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام راحل پرداخت و گفت؛انقلاب جمهوری اسلامی ایران با حرکت بسیجیان به پیروزی رسید و با تفکرات بسیجیان به راهش ادامه داده و می دهد،فعال سازی گشت های رضویون در سطح شهرستان باعث جلو گیری خیلی از منکرات شده و مردم قدردان این شجره طیبه هستند

گفتنی است در پایان محسن اکبری از زحمات اعضای ستاد امربه معروفی و نهی از منکر شهرستان تقدیر کرد.

ارسال نظرات