حسن پور گفت: وضعیت تولید به جهت عدم تامین مواد اولیه کمی آشفته شده است. باید حرف همه فعالان را بشنویم تا یک کار اصولی و اساسی انجام شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۱۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست تخصصی تولید کنندگان نخ، پارچه و پوشاک بعد از ظهر امروز با حضور غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف در سالن شهید سلیمانی مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) برگزار شد.

حسن پور طی سخنانی اظهار داشت: هفته مقدس بسیج را که یاد آور فرمان امام جهت تشکیل ارتش بیست میلیونی است را تبریک عرض می‌نمایم.

وی افزود: اقتضای هر زمانی یک افسرانی را نیاز دارد. در زمان جنگ نیازمند افسران جنگ سخت بودیم، هم اکنون افسران جنگ اقتصادی باید در کشور حمایت شوند.

مسئول بسیج اصناف اظهار کرد: اخیرا تفاهمنامه‌ای جهت تنظیم بازار توسط سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و آقای محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور امضا شده و ابلاغ گردیده است.

حسن پور با بیان اینکه معیشت مردم در سال‌های اخیر به مخاطره افتاده است، یادآور شد: در ماده چهار این تفاهمنامه اجازه‌ی انجام بازرسی در واحد‌های غیر صنفی به بسیج داده شده است و ما به عنوان عضو اصلی و با حق رای در ستاد تنظیم بازار عضویت پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت تولید به جهت عدم تامین مواد اولیه کمی آشفته شده است. باید حرف همه فعالان را بشنویم تا یک کار اصولی و اساسی انجام شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف با اشاره به این که ما در وضعیت معیشت مردم باید تلاش مضاعف کنیم، ادامه داد و افزود: مردم قدرت خرید پوشاک را ندارند و قیمت‌ها سرسام آور هستند. بعضی از خانواده‌ها با همین کمک‌های معیشتی زندگیشان را ادامه می‌دهند.

حسن پور به ورود بسیج از مبدا تولید تا مصرف اشاره کرد و گفت: ما به تمام سامانه‌های کشور باید دسترسی داشته باشیم. اگر کمبود تولید داریم باید جهش تولید ایجاد کنیم.

 
ارسال نظرات