فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

کتاب بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و تقویت فرهنگ در مناسبات اجتماعی است

سردار کریمی گفت: زبان هنر و تولید آثار فاخر و ماندگار به خصوص نگارش کتاب بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و تقویت فرهنگ در مناسبات اجتماعی است.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۲۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین رونمایی از کتاب تازه داماد برگرفته از زندگی شهید «مهدی جودکی»، در استانداری مرکزی اظهار کرد: شهید مهدی جودکی یکی از پاسداران رشید این نهاد انقلابی بود که در درگیری با گروه‌های ضد انقلاب در نقطه مرزی شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کریمی گفت: زبان هنر و تولید آثار فاخر و ماندگار به خصوص نگارش کتاب بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و تقویت فرهنگ در مناسبات اجتماعی است.

وی ادامه داد: آنچه که امروز کشور را به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل کرده فرهنگ ایثار و شهادت است و آحاد مردم و مسئولان باید برای گسترش این فرهنگ ارزشمند تلاش کنند.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی بیش از ۱۹۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در طی دو سال گذشته به چاپ رسیده و نهضت تولید کتاب در حوزه ایثار و شهادت راه اندازی شده است که همه باید آن را حمایت کنند.

وی افزود: شهید عزیز «مهدی جودکی» در کنار اینکه یک پاسدار جوان و رزمنده ارزشی و متعهد در سپاه روح الله بود و بسیار در راستای دفاع از ارزش های اسلامی تلاش کرد و یک ورزشکار با اخلاق بود.

کریمی بیان کرد: استان مرکزی مهد الگوهای درخشان است و شهدای شاخص انقلاب اسلامی که نمونه های زیادی از آنها در استان مرکزی داریم امروز بهترین الگو برای جوانان است و تهیه کتاب این شهید عزیز قطعا خیرات فراوانی برای جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات