فرمانده حوزه ۴۱۲ حجاب مهرشهر سپاه ناحیه امام هادی (ع) خبر داد؛
فرمانده حوزه ۴۱۲ حجاب «مهرشهر» سپاه ناحیه امام هادی (ع) از برگزاری رزمایش حماسی اقتدار بسیج با حضور نیروهای گردان «کوثر» و بسیجیان فعال، در مصلی مهرشهر در روز جمعه ۵ آذر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۶۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، قمر رنجبری، فرمانده حوزه ۴۱۲ حجاب «مهرشهر» سپاه ناحیه امام هادی (ع) اظهار داشت: هفته بسیج امسال با بهره‌گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با شعار «بسیج پاره تن مردم است» گرامی داشته می‌شود و با توجه به بهبود وضعیت شیوع کرونا، اجرای برنامه‌هایی متنوع و برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج پیش‌بینی شده است.

برگزاری رزمایش حماسی اقتدار در مصلی «مهرشهر»

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب که سراسر امیدآفرینی و توجه به جوانان است، گفت: تقویت روحیه بسیجی و انقلابی، تبیین نقش بسیج در عرصه‌های پیش روی انقلاب با رویکرد امیدآفرینی، معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی، تقویت روحیه جهادی با رویکرد تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی، تقویت امید به آینده و حاکم کردن نشاط انقلابی در بین جوانان و نوجوانان، اهداف حوزه ۴۱۲ حجاب «مهرشهر» از اجرای برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده حوزه ۴۱۲ حجاب «مهرشهر» سپاه ناحیه امام هادی (ع)، با اشاره به نقش نیرو‌های مردمی و بسیج در هشت سال دفاع مقدس، از برگزاری رزمایش حماسی اقتدار بسیج با حضور نیرو‌های گردان «کوثر» و بسیجیان فعال در مصلای مهرشهر در روز جمعه ۵ آذر و مسابقه فرمانده با هدف ایجاد نشاط و انگیزه بین حلقه‌های نوجوان و جوان حوزه خواهر ناحیه امام هادی (ع) و نیز پرپایی نشست‌های تبیینی با موضوع گام دوم انقلاب و نقش بسیج در تحقق این بیانیه با محوریت جوانان و نوجوانان و اقدام جهادی و انقلابی خبر داد.

رنجبری با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی از رسانه‌ای نشدن فعالیت‌های بسیج، بیان داشت: ایشان تأکید کردند که فعالیت‌های بسیج باید اطلاع‌رسانی شود؛ چراکه موجب امیدآفرینی در میان مردم می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی مردم نیازمند همدلی و هم‌افزایی هستند که در این راستا رزمایش مجازی «ثامن» با حضور فعالین مجازی و با هدف تبیین فعالیت‌های بسیج در شرایط کرونا و مسابقات مجازی در بخش تولید محتوا، عکس، نوشته و... برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه ۴۱۲ حجاب «مهرشهر» سپاه ناحیه امام هادی (ع) برگزاری اردو‌های تفریحی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با مدافعان سلامت و تکریم آن‌ها، بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان، جشنواره غذا‌های محلی، خدمات مؤمنانه و کمک‌های نقدی و غیر نقدی و توزیع بین خانواده‌های نیازمند را از جمله برنامه‌های این حوزه در هفته بسیج عنوان کرد.

خبرنگار افتخاری: بسیجی خاکباز

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات