خبرهای داغ:

رونمایی از کتاب «قرآن و عوامل پیشرفت با رویکرد علم و فناوری» در بهار

بهار-به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتاب «قرآن و عوامل پیشرفت با رویکرد علم و فناوری» به قلم سمیه عیوضی در شهرستان بهار رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۲۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتاب «قرآن و عوامل پیشرفت با رویکرد علم و فناوری» که به قلم خانم سمیه عیوضی دانش آموخته سطح عالی حوزه علمیه خواهران به رشته تحریر در آمده است، در شهرستان بهار رونمایی شد.

این اثر به دنبال عوامل پیشرفت از منظر قرآن است و رویکرد علم و فناوری را در اولویت قرار داده که تا چه اندازه علم و آگاهی و دانش را در پیشرفت و تعالی انسان و جامعه موثر است.

به گفته نویسنده کتاب، سمیه عیوضی علم و فناوری در تکامل انسان نقش مهمی را ایفا می‌کند و با رمز گشایی از هستی در راستای دانایی و توانمند ساختن انسان‌ها به پیش می‌روند و موجب رشد و بالندگی می‌شود.

وی گفت: انسان‌ها و جوامع بشری برای پیشرفت و اعتلای خویش با درنوردیدن مرزهای علم و فناوری با حرکت علمی رو به جلو  قله‌های علم و دانش و فناوری را فتح کنند تا در طی قرون و اعصار با به کارگیری علم در عمل و استفاده صحیح از فناوری و مدیریت درست آن در مسیر پیشرفت واقعی قرار گرفته و علم تکامل یافته و فناوری نوین تر را در دولت مهدوی شاهد باشند.

قنبری، فرماندار بهار در این مراسم با تاکید بر اینکه تلاش برای فهم قرآن ارزشمند است، گفت: کتاب همواره در تمام دوره‌ها و زمان‌ها کمک حال بشر بوده تا آدمی با اندیشه‌های سالم در مسیر درست زندگی گام بر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات