ستواندوم پاسدار مصطفی درویش مدیر تربیت و اموزش عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بجستان در گفتگو با خبرنگار بسیج از برگزاری دوره تربیت و تعالی سربازان این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۴۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ستواندوم پاسدار مصطفی درویش مدیر تربیت و اموزش عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بجستان در گفتگو با خبرنگار بسیج از برگزاری دوره تربیت و تعالی سربازان این ناحیه خبر داد.


وی افزود:این دوره به مدت یک هفته از شنبه تا جمعه در محل نماز خانه ناحیه برگزارشد و ۸۰ درصد سربازان موفق به شرکت و کسب گواهی این دوره شدند.

مدیر عقیدتی سیاسی ناحیه بجستان ادامه داد: در این دوره سرفصل های ابلاغی احکام،اخلاق،قران و...تدریس شد.

درویش در پایان گفت:همچنین در این دوره اقدام به برگزاری یک نشست صمیمی برای سربازان با حضور فرماندهی مسئول نمایندگی و مسئول حفاظت کردیم تا سربازان مشکلات خود را با مسئولین ناحیه در میان بگزارند که خوشبختانه این برنامه بسیار مورد توجه سربازان و مسئولین ناحیه قرار گرفت.


وی افزود :همچنین در روز پنج شنبه اقدام به برگزاری یک اردوی پیاده روی برد بلند کردیم که در ان مسابقات طناب کشی و دوی صد متر و پرتاب سنگ برگزار شد و برندگان مورد تشویق قرار گرفتند.و در روز جمعه همه سربازان در غالب یک گروهان در نماز جمعه شهرستان شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها