بسیجیان در تمام عرصه ها همیشه پای کارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب گفت:بسیجیان این شهرستان در عرصه های مختلف حضوری فعال داشته و در همه ی صحنه ها آماده و پای کار بوده اند.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۶۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: حضور در مدارس و نواختن زنگ بسیج و سخنرانی منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در روز اول،دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ، بازدید و سرکشی از گشت های رضویون، بازدید از صنف بازار ،تجمع بسیجیان در روز سوم آذر، برگزاری یادواره شهدای بخش هور و یادواره شهید محله در شاربماء، برگزاری اردوهای جهادی و حضور بسیجیان در نماز جمعه از برنامه های سپاه در هفته بسیج می‌باشد.

وی به بیان عملکرد ناحیه مقاومت بسیج فاریاب به پرداخت و گفت:بسیجیان شهرستان فاریاب در عرصه های مختلف حضوری فعال داشته و در همه ی صحنه ها آماده و پای کار بوده اند.

وی افزود:همکاری با شبکه بهداشت در طرح واکسیناسیون خانه به خانه، پیگیری و رفع مشکل آب شرب روستاهای پاگدار،جنگل آباد،مزرعه امام وچاه زیارت، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق دورافتاده شهرستان، ساخت مدرسه، پیگیری و تحویل جهیزیه به نیازمندان، ساخت مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی از جمله اقدامات سپاه و بسیجیان شهرستان فاریاب می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در ادامه بیان کرد :فعالیت های گسترده در فضای مجازی اعم از لایو روبیکا،برگزاری کلاس های سواد رسانه حضوری و مجازی،تولید محتوا، برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا،خانواده و سواد رسانه ،تهیه موشن گرافی و...، توزیع آرد و بسته معیشتی رایگان بین نیازمندان،اجرای طرح ارتقای تحصیلی دانش آموزان ونظارت بر بازار و پیگیری قیمت ها، برگزاری نشست های بصیرتی و مشاوره ای در سطح شهرستان خدمات دیگر این نهاد است.


مصطفوی در پایان از اصحاب رسانه تقدیر بعمل آورد وابراز کرد :سپاه و بسیجیان شهرستان فاریاب آماده هر گونه همکاری جهت رفع مشکلات شهرستان هستند.

ارسال نظرات