خبرهای داغ:
معاون هماهنک کننده سپاه قم گفت: در منظومه فکری امامین انقلاب هر کسی که به اهداف الهی اعتقاد دارد و برای رسیدن به این اهداف احساس تکلیف و احساس مسئولیت می‌کند، بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۸۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

سرهنگ مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم؛ ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته بسیج با اشاره به ضرورت و موجودیت بسیج گفت:حضرت آقا فرمودند شجره طیبه بسیج و موجودیت آن وابسته به این بود که خداوند متعال به امام الهام کرد و این یک پدیده غیر بشری و ماورای زمینی است.

وی افزود: اگر ما معنا و مفهوم واقعی بسیج را درک کنیم و در راستای مفهوم واقعی آن گام برداریم، همه مشکلات حل می‌شود.

کبیری پور تصریح کرد: بسیج در منظومه فکری امامین انقلاب؛ این است که هر کسی که به اهداف الهی اعتقاد دارد و برای رسیدن به این اهداف احساس تکلیف و احساس مسئولیت می‌کند، بسیجی است.

وی افزود: یک سری از مردم هستند که عضو تشکیلات و سازمان‌های بسیج می‌شوند که در این باره مقام معظم رهبری فرمودند این نماد بسیج است و الا هر کسی که تفکر بسیجی دارد و نسبت به همنوعان خود احساس تکلیف میکند از هر قشری که باشد، یک فرد بسیجی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قم ادامه داد: روحیه مسئولیت و تکلیف نسبت به همنوع و تفکر بسیجی را باید گسترش دهیم و بخشی از آن را در سنین پایین؛ در دانش‌آموزی و مهد کودک انجام بدهیم و یک بخشی دیگر را در دانشگاه‌ها، مدارس علمیه، ادارات و سازمان‌ها پیگیری کنیم واین تفکر هر چه بیشتر گسترش پیدا کند، مشکلات مردم نیز حل می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیجیان، بصیرت را یکی از ویژگی‌های مهم فرد بسیجی برشمرد و گفت: بسیجی باید طرح‌های دشمن بیرونی و محیط انقلابی را به خوبی بشناسد و بتواند نقشه دشمنان را تشخیص دهد و خنثی کند.

کبیری پور همچنین خاطرنشان کرد: که بسیجی باید همواره اخلاص داشته باشد و کار را برای رضایت خداوند انجام دهد.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به اندیشه مقام معظم رهبری بسیجیان باید به موقع و به هنگام وارد صحنه شوند و در مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بحران‌ها؛ مسئولیت خود را ایفا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها